Společnost


Vlastimil Adam

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69562Vyhrozovani ukonceni ubytovani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2023, před rokem

Jiri Pravak

Znění stížnosti

3.7.23 se mnou majitel ubytovny uzavrel ubytovaci smlouvu na jednoluzkovej pokoj s platnosti do 30.12.23.
Bylo me receno ze si mohu pokoj srovnat dle sve potreby.

po mesici se vratila zamestnankyne ubytovny v pozici spravcove ta me za mejma zadama lozi do lednicky ohmatava potraviny kontroluje datum spotreby,dale me zakazuje prat si sve obleceni v umyvadle a vycita me pocet veci na pokoji.
je vuci me agresivni a utocna a bojim se ji ze me ue dne na den vyhodi na ulici.Majitel ubytovny me nezveda tel.a nereaguje na emaili.Socialni kurator se na me nadtval ze sem pravdu napsal do facebooku aniz bych konkretyzoval jakekoliv udaje.V obci Sokolov neni moc prostoru k bydleni,a nikdo kdo by mohl problem vyresit neni.prosim o info kde je hranice co si muze a nemuze spravcova dovolit.Dekuji.


Požadované řešení

navrhuji aby moje ubytovani pokracovalo a spravcova me prestala stresovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2023 07:26, před rokem

Domníváme se, že v tomto případě byla mezi stranami uzavřena smlouva o ubytování, nikoliv smlouva o nájmu.

Dle § 2326 občanského zákoníku se smlouvou o ubytování (o přechodném nájmu) ubytovatel zavazuje poskytnout ubytovanému přechodně ubytování na ujednanou dobu nebo na dobu vyplývající z účelu ubytování v zařízení k tomu určeném a objednatel se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby spojené s ubytováním ve lhůtě stanovené ubytovacím řádem, popřípadě ve lhůtě obvyklé. Ubytovaný má právo užívat prostor vyhrazený mu k ubytování, jakož i společné prostory ubytovacího zařízení (ubytovací prostor) a využívat služby s ubytováním spojené.

Ubytovatel může smlouvu vypovědět před uplynutím ujednané doby, pouze porušuje-li ubytovaný i přes výstrahu hrubě své povinnosti ze smlouvy, anebo dobré mravy. Pokud by tedy ubytovatel smlouvu vypověděl i přes to, že povinnosti ze smlouvy nebo dobré mravy porušovány nebyly, bylo by možné výpověď napadnout i soudní cestou.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za spolek, který by měl mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům či ubytovaným, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které vedoucí vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2023 10:35, před rokem

Spotřebitel doplnil následující:
cituji z podane stiznosti adresovane majiteli ubytovny

...ubytování Sokolov | ubytovna sokolov - Adam
Kontaktní informace. Vlastimil Adam Tovární 1047. Sokolov Česká republika. IČ:12578151. Tel.: 724212195

...........................
......................
.................
ve věci; odvolani proti ulozene pokute
Pravák Jiří***


V Sokolove:18.10.23

Dobry den
Pane Adame
uzavrel ste se mnou smlouvu o ubytovani 1.6.23 a to na jednoluzkovem pokoji v 1 patre c.8 .
Tento stav sem povazoval za prijatelny do doby nez se z dovolene nebo neschopenky vratila vase zamestnankyne p.V.
Ta od doby kdy zjistila ze ve vasem objektu bydlim dela vse proto aby me z teto ubytovny dostala na ulici.
Najemne vam platim,konflikty s klienty ubytovny nejsou,majetek vam neposkozuji,a osobni veci ktere na ubytovne mam a kteryma domovni rad vylepeny v prizemy sem nazoru ze neporusuji si odnesu.

Nicmene pani furt neco vadi.
Vyjadruje se o me naprosto neadekvatne a nepravdive vsechno zvelicuje vykazuje me za problemoveho najemnika ubytovny,je to vsak jeji subjektyvni nazor.
Vy a spravce S ste me rekli ze si ten pokoj muzu zaridit podle sveho.Pani V tuto dohodu neni schopna respektovat.

Vas osobne sem se v polovine cervna ptal zda si mohu prat pradlo ve vane a to pri telesne koupeli.Tedy ze co ze sebe osprchuji tak si ve vane jako zbytkove vody vyperu.po te vodu splachnu do kanalu.Rekl ste ze proti tomuto nic nemate.

Pani tady v techto dnech behala s fotakem vyfotila si namocene pradlo,a dnes me vyhrozovala ze pokud ji nezaplatim 500 kc pokuty tak zavola policajty na me vystehovani.
Proste tato zenska je na me naprosto neadekvatne agresivni,hraje si tady na nejakeho boha nerespektuje ze sme klienti Vasi a ne jeji,a jeji chovani a vyjadrovani je naprosto neadekvatni.

Ja sem dnes byl v kamcelari dis.G.Ten ji volal.To co ona mu o me navykladala to me fakt mrzi ze sem si nenahral na diktafon.

Vi vite moc dobre ze si vam na ni stezovalo vic lidi.Ja Vas opravdu prosim za vsechny klienty ubytovny aby ona tady nepracovala.Nema schopnosti v klidu slusne jednat s Vasema klientama.

O zaplacene pokude 500 kc me dala doklad.Vzala si od mne posledni penize co sem mel,cimz nemam co do huby,a sem ted odkazanej na kontejnery s odpadky.
Ja sem ji zadal aby do dokladů o zaplacene castce 500 kc uvedla ze jde o pokutu za vyprane spodni pradlo.Ona toho nebyla a neni schopna.
A to i presto ze ji o to zadal po telefonu i G.

Pane Adame,jestlize vlezu do sprchy dam do ni spunt,osprchuji se umyji se mydlem a samponem,vylezu nasypu do vany trochu prasku a vymacham si pradlo bez pouziti dalsi vody.Toto neni nic tak závazného aby me za to vase spolecnost obrala o zbytek socialnich davek.A ja tyden pred vyplatou nemel co do huby.
Ja Vas touto cestou zadam;
aby ste me 500 kc vratil,
nechal me na ubytovne dal bydlet,
v prosinci ste se mnoureklama prodlouzil smlouvu o ubytovani
a pani V si me vubec nevsimala.Moc Vas o to prosim.

V opacnem připade Vas zadam aby do toho danoveho dokladu ona vyplnila konkretne za co ta pokuta je.


Prijmete tuto reklamaci za duvodnou a prosim o dalsi poklidny ubytovaci vztah.

Za Vase pochopeni dekuji.
Bude li pokracovat stresovani me osoby zvazuji ukonceni sveho zivota
Ja uz na ty provokace a sikan nekterych lidi fakt nemam nervy Ted nemluvim jen o ubytovne .
Ja verim tomu ze i tu kocku zajistila p.V ze zmizla.Vsichni sme ji tady meli radi.

Pravak

K tomu dodáváme, že naše předchozí vyjádření zůstává v platnosti. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 10:25, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.