Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Chcel by som zrušiť VIP členstvo na zoznamke flirtkontakt.sk aj celý účet. Som nespokojný a na emaily nereagujú nechcem aby mi to strhávalo peniaze z účtu prosím že sa to bude dat nejako vyriešiť? Bol by som moc vďačný. Skúšal som ich kontaktovať cez email ale vôbec nezodpovedajú neviem si už pomôcť je to asi podvod.Len nechcem aby mi to bralo ďalšie peniaze z účtu.
Flirtkontakt.sk
Chcel by som poprosiť o zrušenie ďalších platieb a aj celého účtu na zoznamke flirtkontakt.sk
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (INTERNET PORTAL s.r.o., Bílá - Vlčetín 44, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Pro odstoupení od smlouvy nabízí společnost na jejich stránkách také vzorový formulář (ZDE: https://flirtkontakt.cz/images/upload/forms_cancellation/odstoupeni_od_smlouvy_formular_ip_cz.pdf)
Podnikatel v obchodních podmínkách dále uvádí, že před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Uživatel, který využil jednorázovou platbu nebo nevyužíval placené služby portálu, má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem oznámením o ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy mu bylo shora uvedené ukončení účtu oznámeno, smaže účet uživatele.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý deň.
Užívateľ nás kontaktoval na podpore našej stránky a jeho požiadavok je už vyriešený.
Sťažnosť považujeme za bezpredmetnú.
Ďakujeme.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a případně o uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.