Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dnes 21.8.2023 jsem jako první člověk vcházel do lanškrounské prodejny Kaufland. Šel jsem pro elektrický gril Tefal Optigrill GC706D34. Bohužel v regálu s akčním zbožím již nebyl. Šel jsem tedy na informace, jestli mi ho nepomůžou najít. Paní ho hledala a nenašla. Velice se omlouvala, že se občas stává, že jim některé zboží na prodejnu prostě nepošlou. Neřešil jsem to a šel si koupit jiné zboží a v tom vidím, jak stejná paní nese tento gril s nápisem "Pro pana Š." zákazníkovi, který stál přede mnou. Měla by to takto být správně, že si zaměstnanci rozeberou zajímavé akční zboží a pro ostatní nezbyde? Tolik mě nemrzí, že zboží nemám, ale že mi pracovnice Kauflandu lhala do očí a tvrdila, že zboží nedorazilo do prodejny.
Tefal Optigrill GC706D34
Férovější jednání se zákazníkem. Nabízení produktů všem zákazníkům. Ne jednom známým zaměstnanců.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Řetězec se mi e-mailem omluvil a nabídl 100 Kč poukázku, kterou jsem odmítl.