Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
28.6.23 byla odsouhlasena oprava (cen.rozpis) sekačky s termínem do 30dnů. K dnešnímu dni 21.8.23 se stále nic neděje. Po urgenci 4.8.23 mi bylo oznámeno že je sekačka v řešení. Jedná se o prodejnu a servis Teplice
S pozdravem Jirka Vlnas
??? Komunikace ze strany servisu (prodejny), sleva na opravu.
|
Tweet |
Mezi společností a spotřebitelem byla uzavřena smlouva o dílo (oprava sekačky). Pokud není oprava provedena v ujednaném čase, ocitá se společnost v prodlení. Nedokončí-li společnost opravu ani v dodatečné lhůtě, kterou jí poskytl spotřebitel, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Vlnasi, velice si vážíme, že jste se rozhodl zakoupit výrobek HECHT. Mrzí nás vzniklá situace, kterou popisujete ve Vaší stížnosti. Vždy se snažíme najít řešení tak, aby naši zákazníci zůstávali spokojení jak s námi nabízenými výrobky, tak s našimi službami. Pevně věříme, že po kontaktování a akceptování návrhu smírného řešení Vaší stížnosti budete s Vaší sekačkou plně spokojený. S pozdravem, zákaznický servis HECHT MOTORS s.r.o.
Zástupce společnosti Hecht se mi ozval a nabídl řešení (sleva na opravu), 28.8.2023 byla oprava dokončena.
Díky dTestu budu sekat po skončení období dešťů.
Děkuji za pomoc.
Jirka Vlnas
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.