Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#69571Oprava sekačky zak.101/23-002044

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2023, před rokem

Jiří Vlnas

Znění stížnosti

28.6.23 byla odsouhlasena oprava (cen.rozpis) sekačky s termínem do 30dnů. K dnešnímu dni 21.8.23 se stále nic neděje. Po urgenci 4.8.23 mi bylo oznámeno že je sekačka v řešení. Jedná se o prodejnu a servis Teplice
S pozdravem Jirka Vlnas


Požadované řešení

??? Komunikace ze strany servisu (prodejny), sleva na opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2023 08:45, před rokem

Mezi společností a spotřebitelem byla uzavřena smlouva o dílo (oprava sekačky). Pokud není oprava provedena v ujednaném čase, ocitá se společnost v prodlení. Nedokončí-li společnost opravu ani v dodatečné lhůtě, kterou jí poskytl spotřebitel, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2023 14:52, před rokem

Vážený pane Vlnasi, velice si vážíme, že jste se rozhodl zakoupit výrobek HECHT. Mrzí nás vzniklá situace, kterou popisujete ve Vaší stížnosti. Vždy se snažíme najít řešení tak, aby naši zákazníci zůstávali spokojení jak s námi nabízenými výrobky, tak s našimi službami. Pevně věříme, že po kontaktování a akceptování návrhu smírného řešení Vaší stížnosti budete s Vaší sekačkou plně spokojený. S pozdravem, zákaznický servis HECHT MOTORS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.8.2023 09:40, před rokem


Jiří Vlnas

Zástupce společnosti Hecht se mi ozval a nabídl řešení (sleva na opravu), 28.8.2023 byla oprava dokončena.
Díky dTestu budu sekat po skončení období dešťů.
Děkuji za pomoc.
Jirka Vlnas

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2023 20:13, před rokem

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.