Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Ve čtvrtek 17.8.2023 jsem byla v Penny marketu Litomyšl,výjimečně,jinak jezdím do Penny marketu Vysoké Mýto,kde stravenky hmotné nouze normálně berou i na hygienické potřeby,jezdím tam pravidelně 5let,vedoucí blondýna tlustá Mladá nepříjemná jak prase,že je neberou,konkrétně na jar,ač ve Vysokém Mýtě je berou,pod stejnou společnosti,chytli jsme se,mladý kluk z ostrahy mě tam nazval krávou,natáčel na video a že to dá na FB,ač je to zakázaný,bez mého svolení nemůže,volali se policajti,zítra se to dořešit na městský policii tečka,taky si půjdu mladyho smrkace natočit na video a ta posahana vedoucí mě tvrdí,že já jsem byla naposledy v Mýtě Vysokým před 10lety,ona mě zná?těžko,aby věděla,jestli jezdím do Mýta nebo ne,lístky z Penny mám,tak takovýhle lidí zaměstnává tahle společnost,já si takové chování nenechám líbit,jsou povinni brát stravenky hmotné nouze,i na drogerii,ještě to půjdu řešit s právníkem,ten je naštěstí v Litomyšli zdarma tečka,paní se oháněla svedkama,to ji nepomůže!!!
Okamžitě vyhodit tyto dva pracovníky z Penny,pro svoji práci nejsou kompetentní,aby vedoucí lhala,jako když tiskne a mladý cucák mě tam nadával do krav,upozorňují,že mi je 50let,bude mi 51 tet v srpnu,nemusím si od mladého smrkace nechat tohle líbit,byli tam dva,jedna bílí,druhý černý,tak ten běloch!!!
|
Tweet |
Pokud se jednalo o poukázky typu Edenred Service apod., lze za tyto typizované poukázky zakoupit zboží k zajištění základních životních potřeb jako potraviny a nápoje, základní hygienické a lékárenské zboží, oděvy, obuv, školní pomůcky a dětské zboží. Nelze za ně pořídit alkohol a tabákové výrobky.
Typizované poukázky lze uplatnit v síti prodejen nasmlouvaných konkrétním dodavatelem
poukázek.
Pokud byly podmínky pro uplatnění stravenek splněny, měly být stravenky zaměstnanci přijaty.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.