Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
18.2.2014 jsem zakoupila dceři zimní bundu v kamenné prodejně v Českých Budějovicích za 2792,-.Na bundě se odlupuje vrchní vrstva látky a to v místech namáhaných tj. na ramenou(zřejmě od batohu) a v podpaží (třením). O tom, že by se na bundě nemohl nosit batoh nebo kabelka jsem poučena nebyla. Bunda se nesmí prát, což jsem dodržela, může být jen chemicky ošetřena, ale toto jsem neučinila z obavy možného zhoršení poškození. Reklamaci jsem učinila dvakrát a i podruhé jsem obdržela identický dopis, pouze se změnou datumu o tom jak jsem se o bundu špatné starala, usoudili tak na základě "letitých zkušeností". V této kamenné prodejně a i na eshopu jsem nakupovala a vždy byla spokojená. Mám pocit, že zamítnutí obou reklamací někdo vytiskl automaticky aniž bundu viděl, protože špatně se starat o bundu pouze na určitých místech,kdy ostatní místa jsou jako nová to snad nejde.Bunda byla používaná pouze jako městská, na sport užívala dcera jinou. Využitím vaší služby dávám firmě možnost vše přehodnotit, nepřijít o zákazníka a postavit se k situaci čelem. S pozdravem a díky Lada Uhlířová
Bunda Bench BLKA1745B F13 GY008, BARVA GREY, velikost S
Vzhledem k situaci bych přivítala vrácení peněz nejraději v hotovosti(vzhledem k vzniklým potížím) a pokud bych měla přistoupit na kompromis jsme ochotni přijmout i časově neomezenou poukázku a vybrat si jiné zboží(bundu).Nový kus stejné bundy odmítám, myslím si, že problém by vznikl znova.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Od spotřebitele jsme obdrželi vyjádření, že ve sporu bylo dosaženo dohody (prodávající vrátil peníze). Na základě tohoto sdělení případ uzavíráme.
Hodnocení: