Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69581Skřípnutí nohy matky s kočárkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2023, před rokem

Alžběta Nováková

Znění stížnosti

Dnes ve 12:19 na zastávce nám.28 dubna směrem kr.pole trolejbus č 30- ( č.3032 ) vystupovala paní s kočárkem pro dvojčata a já nastupovala také s kočárkem ještě jsem měla jednu nohu venku a pan už zavřel dveře. Nohu mám celou u paty sedřenou a neco s kolenem jak jsem sebou škubla. Pan byl zprostý a ještě se rozjížděl dřív než jsem zaparkovala kočárek.A o tom,že trolejbus mě ani paní předemnou nesnížil o tom ani ne mluvím. Chápu, že na této trase teď pořád spechaji ale tohle je moc :(


Požadované řešení

Na trase trolejbusů 30 se teď kope snad všude a řidiči nestíhají a dělají chyby a snaží se dohnat čas. Snad posílení spoje. Co se mé nohy týká to tedy nevím jak řešit,dala bych mu pokutu .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2023 08:44, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené, jak již dle popisu spotřebitel učinil.

Jestliže došlo k poranění cestujícího, je možné se písemně obrátit na společnost s žádostí o odškodnění. Spotřebiteli doporučujeme:
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...), příp. doklad od poškozených věcí.

Stížnost je možné směřovat ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 15:06, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.