Společnost


date4friend AG

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:78
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69591Opakující se emaili o nezaplacení dluhu .dopisy od právníku z německa o zaplacení čehosi za nic.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 24 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2023, před rokem

Jiří Meister

Znění stížnosti

opakované emaili že dlužím peníze
podal jsem výpověd,asi to nepomohlo
a kdo vubec stojí za tímhle bussinesem,co je to za lidi a jsou to lidé


Produkt

zaregistroval jsem se k placenému členství v online komunitě ,,sexaferky.cz ,,zaplatil a nevyužil,a oni chcou pořád peníze .službu jsem nevyužil jelikož je k ničemu


Požadované řešení

ukončení jakési smlouvy a vymazání mích osobních udaju


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2023 10:43, před rokem

Vymáhání pohledávky je již řešeno ve stížnosti ID 69074.

Pokud byla smlouva vypovězena, dojde po uplynutí výpovědní doby k ukončení závazku. V průběhu výpovědní doby jsou však strany stále povinny plnit - spotřebitel musí platit a podnikatel musí dodávat obsah, ke kterému se zavázal.

V tomto případě tedy záleží, zda spotřebitel uhradil cenu za veškeré služby, které si od prodávajícího objednal do konce výpovědní doby.

Pokud však nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné. Jedná se přitom o neplatnost relativní. Podle § 586 občanského zákoníku je třeba, aby neplatnost takové smlouvy namítla osoba, na jejíž ochranu je neplatnost právního jednání stanovena (v tomto případě tedy spotřebitel).

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze který spotřebitel může dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.