Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Nyní se mi u 6 objednávek stalo, že jsem zboží odeslala. Zákazník má zboží převzaté. Vinted mi i přesto ruší objednávky a vrací peníze zákazníkům. Já nemám ani zboží ,ani peníze . Je to částka skoro 3000 Kč. Vinted mi nenapsal zatím žádné vyjádření, dnes zrušená další objednávka a vrácené peníze zákazníkovi. Do této doby ,nebyly žádné problémy ,jak s dodávkou tak s převedením peněz na můj účet.
Zboží dodané, vyzvednuté zákazníkem, ale objednávky jsou rušené, tudíž nemám peníze za dodané zboží.
Snad mi Vinted pošle nějaké vysvětlení, v každém případě bych byla ráda kdybych dostala peníze za zboží.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách je uvedeno, že jakmile kupující zaplatí celkovou cenu, bude společnost Vinted informovat prodávajícího, že musí odeslat předmět kupujícímu do pěti pracovních dnů. V případě, že prodávající neodešle předmět ve výše uvedené lhůtě, má společnost Vinted právo transakci zrušit a dát poskytovateli platebních služeb pokyn, aby vydal kupujícímu celkovou cenu drženou v úschově.
Domníváme se, že pokud prodávající potvrdil odeslání zboží neměla být transakce (obchod) zrušena.
V tomto případě je vhodné o dané situaci informovat společnost a žádat nápravu. Společnost je možné kontaktovat například skrze kontaktní formulář zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&related_only=false&allow_direct=1.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.