Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#69595Rušené objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2023, před rokem

Milena Novotná

Znění stížnosti

Nyní se mi u 6 objednávek stalo, že jsem zboží odeslala. Zákazník má zboží převzaté. Vinted mi i přesto ruší objednávky a vrací peníze zákazníkům. Já nemám ani zboží ,ani peníze . Je to částka skoro 3000 Kč. Vinted mi nenapsal zatím žádné vyjádření, dnes zrušená další objednávka a vrácené peníze zákazníkovi. Do této doby ,nebyly žádné problémy ,jak s dodávkou tak s převedením peněz na můj účet.


Produkt

Zboží dodané, vyzvednuté zákazníkem, ale objednávky jsou rušené, tudíž nemám peníze za dodané zboží.


Požadované řešení

Snad mi Vinted pošle nějaké vysvětlení, v každém případě bych byla ráda kdybych dostala peníze za zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2023 11:07, před rokem

V obchodních podmínkách je uvedeno, že jakmile kupující zaplatí celkovou cenu, bude společnost Vinted informovat prodávajícího, že musí odeslat předmět kupujícímu do pěti pracovních dnů. V případě, že prodávající neodešle předmět ve výše uvedené lhůtě, má společnost Vinted právo transakci zrušit a dát poskytovateli platebních služeb pokyn, aby vydal kupujícímu celkovou cenu drženou v úschově.

Domníváme se, že pokud prodávající potvrdil odeslání zboží neměla být transakce (obchod) zrušena.

V tomto případě je vhodné o dané situaci informovat společnost a žádat nápravu. Společnost je možné kontaktovat například skrze kontaktní formulář zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&related_only=false&allow_direct=1.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 15:13, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.