Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Obracím se na Vás s prosbou po nehodě, která se stala 7.8. V Karlových Varech následně pak návštěvě likvidátora u škoda Auto myslivec Podbořany s.r.o
Mi bylo sděleno, že je vůz určen k totální škodě a proběhlo pojišťovací řízení.
Dnes jsem se k autu vrátil a pořídil pár fotek , které přikládám.. Zároveň navštívil i pár jiných servisu včetně škodovek kde jsme se shodli na tom ,že vůz opravit lze tedy podle fotek.
Nejsem odborník,ale myslím si, že tato škoda není totální.
S Pozdravem Bratrů Dalibor
*** škoda Octavia pochybná totalka
Oprava vozidla
|
Tweet |
Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události.
Subjekty věcně příslušnými k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění jsou Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.