Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Vinted stornoval prokazatelně doručenou objednávku (doručení potvrzeno přepravní společností i kupující). Peníze byly tedy vráceny kupující. Podpora nefunguje, chodí pouze automatické odpovědi. Na další dotazy nikdo nereaguje.
Vinted
Vrácení peněz za zboží, částky za ochranu kupujícího a prodávajícího a částky za náklady na přepravu.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách je uvedeno, že jakmile kupující zaplatí celkovou cenu, bude společnost Vinted informovat prodávajícího, že musí odeslat předmět kupujícímu do pěti pracovních dnů. V případě, že prodávající neodešle předmět ve výše uvedené lhůtě, má společnost Vinted právo transakci zrušit a dát poskytovateli platebních služeb pokyn, aby vydal kupujícímu celkovou cenu drženou v úschově.
Domníváme se, že pokud prodávající potvrdil odeslání zboží a kupující potvrdil její doručení, neměla být transakce (obchod) zrušena.
V tomto případě je vhodné o dané situaci informovat společnost a žádat nápravu. Společnost je možné kontaktovat například skrze kontaktní formulář zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&related_only=false&allow_direct=1 nebo písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adrese sídla společnosti: Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.