Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobry den . Pani odeme koupila sluchatka normalne prislo do zprav predmet byl prodan. Vygeneroval sem stitek a poslal. Vzdy prijde do chatu ze bylo poslano. Tentokrat ale dorazilo pouze dekujeme cekame na aktualizaci objednavky. Pani ma sluchatka jis 5 den doma a ja platbu dale nemam a ve zpravach je stale napsane ze ceka na aktualizaci stavu zasilky. Vibted neodpovida
Penize maji prijit do penezenky vzdy je tam do 2 dnu mam.
|
Tweet |
Podle obchodních podmínek společnosti platí, prodávající musí odeslat předmět do pěti pracovních dní od chvíle, kdy bude společností Vinted informován o skutečnosti, že kupující zaplatil celkovou cenu. V případě, že prodávající neodešle předmět ve lhůtě, má společnost Vinted právo transakci zrušit.
Prodávající může zvolit dopravu skrze integrovanou přepravní službu (předplacené přepravní štítky). U této možnosti přepravy musí prodávající k zaslání předmětu použít automaticky vygenerovaný předplacený přepravní štítek, jinak bude transakce zrušena.
Pokud tedy spotřebitelka použila přepravní štítek podle pokynů společnosti, ale odeslání balíku se přesto do aplikace nepropsalo, je vhodné o této skutečnosti informovat společnost Vinted. Jako případný důkaz lze použít potvrzení od přepravní společnosti, že balíček byl řádně přijat k přepravě a převzat kupujícím.
Kontaktovat společnost je možné například skrze kontaktní formulář (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1) nebo písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adrese sídla společnosti: Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.