Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Úplně *** přístup k zákazníkovi,za rok a půl neumí správně nastavit ani adresu, ani změnit jméno odesílatele. Pokud je to chráněna dílna pro postižené , nebo senilní seniory nezpůsobilé pracovat, tak to beru. Jinak ne.
Kontaktujeme je POKAŽDÉ a POKAŽDÉ to zvorají. ČOI bude mít co dělat!
Modely aut
Vyhodit toho/ty ** na expedici. Pokud pracuje za rohlík, tak chápu kvalitu práce!!!!!!!!!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel zadal správně adresu pro doručení, mělo by mu být zboží na tuto adresu řádně a včas doručeno. O vzniklé situaci je vhodné informovat společnost a žádat nápravu, tak jak zde již spotřebitel podle popisu stížnosti učinil.
Za včasné doručení zboží je odpovědný prodávající, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.