Společnost


De Agostini Publishing S.p.A.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69603Ani jedna objednávka správně!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2023, před rokem

Marcel Grisa

Znění stížnosti

Úplně *** přístup k zákazníkovi,za rok a půl neumí správně nastavit ani adresu, ani změnit jméno odesílatele. Pokud je to chráněna dílna pro postižené , nebo senilní seniory nezpůsobilé pracovat, tak to beru. Jinak ne.
Kontaktujeme je POKAŽDÉ a POKAŽDÉ to zvorají. ČOI bude mít co dělat!


Produkt

Modely aut


Požadované řešení

Vyhodit toho/ty ** na expedici. Pokud pracuje za rohlík, tak chápu kvalitu práce!!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2023 12:08, před rokem

Pokud spotřebitel zadal správně adresu pro doručení, mělo by mu být zboží na tuto adresu řádně a včas doručeno. O vzniklé situaci je vhodné informovat společnost a žádat nápravu, tak jak zde již spotřebitel podle popisu stížnosti učinil.

Za včasné doručení zboží je odpovědný prodávající, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 15:20, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.