Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Díky firmě, která se prostřednictvím reklamy prezentuje jako spolehlivá aplikace pro prodej a nákup použitého zboží,aplikace, která má chránit kupujícího a prodávajícího, jsem přišla o 72.000,-.
Klasický případ zákazníka, který se mi ozval, že má zájem o mě zboží, postup byl takový, že požadoval email, který jsme zaslala, a poté mi zašli chodit emaily, které nešli rozeznat od falešných z Vinted, prostřednictvím těchto emailu a falešné podpory Vinted, jsem přišla o nemalou část peněz.
Jak se Vinted k této věci postavili?
Poradili mi, ať se obrátím na Policií ČR, samozřejmě, že to byla první věc, kterou jsem udělala, a zablokovala svůj bankovní účet.
Žádné omluva nebo řešení kompenzace.
Ráda bych věděla, jak tuhle situaci bude firma řešit.
Falešný zákazník
Navrácení peněz, kompenzace za psychickou újmu.
|
Tweet |
V tomto případě se mohlo jednat o podvod ze strany kupujícího, kterým je jiný člověk. Může se jednat o podobný případ jako v uvedeném článku (zde: https://www.dtest.cz/clanek-9669/facebook-marketplace-raj-podvodniku). V takovém případě je vhodné se obrátit na PČR.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.