Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#69606Ztráta peněz z bankovním účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2023, před rokem

N. G.

Znění stížnosti

Díky firmě, která se prostřednictvím reklamy prezentuje jako spolehlivá aplikace pro prodej a nákup použitého zboží,aplikace, která má chránit kupujícího a prodávajícího, jsem přišla o 72.000,-.

Klasický případ zákazníka, který se mi ozval, že má zájem o mě zboží, postup byl takový, že požadoval email, který jsme zaslala, a poté mi zašli chodit emaily, které nešli rozeznat od falešných z Vinted, prostřednictvím těchto emailu a falešné podpory Vinted, jsem přišla o nemalou část peněz.

Jak se Vinted k této věci postavili?

Poradili mi, ať se obrátím na Policií ČR, samozřejmě, že to byla první věc, kterou jsem udělala, a zablokovala svůj bankovní účet.

Žádné omluva nebo řešení kompenzace.

Ráda bych věděla, jak tuhle situaci bude firma řešit.


Produkt

Falešný zákazník


Požadované řešení

Navrácení peněz, kompenzace za psychickou újmu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2023 12:33, před rokem

V tomto případě se mohlo jednat o podvod ze strany kupujícího, kterým je jiný člověk. Může se jednat o podobný případ jako v uvedeném článku (zde: https://www.dtest.cz/clanek-9669/facebook-marketplace-raj-podvodniku). V takovém případě je vhodné se obrátit na PČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 15:21, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.