Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69610Zpoždění příjezdu o více než 2 a půl hodiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2023, před rokem

A. Blodigová

Znění stížnosti

20. 8. 2023 jsem cestovala spojem z Prahy hl.n., odjezd 13.12, do cílové stanice Vídeň Hbf., předpokládaný příjezd 17. 21. V Břeclavi nám bylo oznámeno, že lokomotiva má poruchu. Další hlášení v nejpohodlnějším voze /Relax/ našeho vlaku byly nesrozumitelné, takže spolucestující poslouchali nádražní hlášení.
Po zpožděném příjezdu do Vídně jsem samozřejmě nestihla dohodnutý termím.
Cestující ze sedadla č. 95/vozu č. 5 (+ sedadla 55/ č. vozu dtto 5/.


Požadované řešení

Nevím, protože se mi to ještě nestalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2023 09:14, před rokem

Výše kompenzace za zpoždění se odvíjí od doby zpoždění a od toho, zda bylo zpoždění zaviněné či nezaviněné dopravcem, tj. garance včasného příjezdu. Informaci o tom, zda zpoždění bylo zaviněné nebo nezaviněné by měl vždy podat vlakový personál – teamleader spoje. V tomto případě, kdy zpoždění vzniklo dle popisu z důvodu poruchy vozu společnosti RegioJet a.s., se jedná o zaviněné zpoždění, nikoliv o garanci včasného příjezdu (neboli o nezaviněné zpoždění dopravcem).

Domníváme se, že výši kompenzace lze určit přímo ze zpoždění vlaku, tedy k prokázání zpoždění není třeba předložit náhradní jízdenky. Dle smluvních přepravních podmínek u mezinárodní přepravy cestující však nemá nárok na odškodnění, pokud požádá o vracení jízdného, nebo je o zpoždění informován dříve, než koupí přepravní doklad, nebo zůstane-li zpoždění vzhledem k pokračování jiným dopravním spojem nebo přesměrování menší než 60 minut.

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 15:06, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.