Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Na webových stránkách kancelář uvádí 60 min transfer z letiště - realita - přiletěli jsme v 23:30, na hotel jsme se dostali v 3:30 (na pokoj po 4:00), cesta zpět na letiště - odjezd v 12:20 - příjezd na letiště 14:30.
Pokoj - zakouřený (3 dny jsme ho větrali) - pro těhotnou ženu + dvouleté dítě ideální, plesnivý naštěstí nebyl (ostatní spolucestovatelé tento problém měli), vzdálenost k pláži - dle google maps náš pokoj byl vzdálený 300 m od pláže (na webu je uvedeno max 200 m). Na pokoji dle vybavení - nebyl fén, telefon, TV/sat - tv ano, ale cca 30 let stará, nešlo na ní naladit nic, tv ovladač jiné značky - tzn. k televizi inkopatibilní, klimatizace ano, ale s tím, že by se člověk bál jí pustit, aby z ní nezačala vylézat havěť, lednice ano, balkon ano.
Strava - jídlo bylo výborné (snídaně, oběd, večeře), odpolední svačina = pár sušenek nasypaných v jídelním boxíku u bazénu dceřinného hotelu. Tzn. spíše plná penze než all in. Restaurace ale nestíhá ve špičce obsluhovat klienty (denně se jich tam otočí přes 900 v hlavní sezoně, obsluhuje i klienty z jiných hotelů, nám se stávalo, že jsme museli čekat než se uvolní stůl)
Bazény - ani jeden nepatřil k hotelu (vnitřní patří sousednímu a o venkovní se s Fereniki dělí asi dceřinný hotel, ale Fereniki vyloženě svůj bazén žádný nemá).
Služba delegáta - v podstatě nedostupná - jediné, co jsme od delegátky potřebovali vědět byl čas odjezdu autobusu na letiště - 12 hodin jsem čekala na odpověď formou sms, kterou jsem nedostala, až po opakovaném volání jsem se delegátce dovolala (s odpovědí, že se mám podívat na recepci na tabuli s odjezdy).
Kréta - Fereniki Holiday Resort
Sleva + stáhnutí této nabídky (nenabízet tento hotel dalším klientům)
|
Tweet |
Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.
Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, můžete reklamaci rozporovat.
Spotřebitel by případně mohl podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.