Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#69620Odeslaný balíček ale stornovaná objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2023, před rokem

Iva Husníková

Znění stížnosti

Prostřednictvím Vinted jsem odeslala balíček, ale aplikace neaktualizovala stav objednávky i když jsem na podporu posílala důkazy jak o odeslání balíčku tak o tom, že příjemce už má balíček doma a v pořádku. Stejně mi objednávku stornovali a peníze nepřišly ani mě a ani kupující! Nemám ani věc, ani peníze ale mám negativní hodnocení. Zákaznický servis nereaguje na nic. Zřejmě se jedná o podvod ze strany Vinted.
Neposlali žádnou zprávu o tom že by měli nějaký výpadek.


Produkt

Vinted mi neposlal peníze za odeslaný předmět.


Požadované řešení

Obnovit aktualizace o zásilkách a připsání peněz do Vinted peněženky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2023 13:46, před rokem

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že poskytovatel platebních služeb zadrží celkovou cenu zaplacenou kupujícím v úschově až do doby, než bude transakce dokončena. Transakce je považována za dokončenou:
- když kupující klikne na tlačítko „Vše je OK“ během lhůty pro oznámení sporu; nebo
- automaticky po uplynutí lhůty pro oznámení sporu, neoznámí-li kupující spor kliknutím na tlačítko „Mám problém“ během lhůty pro oznámení sporu; nebo
- po vyřešení sporu, který byl oznámen během lhůty pro oznámení sporu.

Jakmile bude transakce dokončena, převede poskytovatel platebních služeb neprodleně kupní cenu předmětu a také dopravné [pokud byla použita jiná možnost přepravy než integrovaná přeprava (předplacené platební štítky)] do elektronické peněženky prodávajícího (Vinted peněženka).

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podle obchodních podmínek společnosti platí, prodávající musí odeslat předmět do pěti pracovních dní od chvíle, kdy bude společností Vinted informován o skutečnosti, že kupující zaplatil celkovou cenu. V případě, že prodávající neodešle předmět ve lhůtě, má společnost Vinted právo transakci zrušit.

Prodávající může zvolit dopravu skrze integrovanou přepravní službu (předplacené přepravní štítky). U této možnosti přepravy musí prodávající k zaslání předmětu použít automaticky vygenerovaný předplacený přepravní štítek, jinak bude transakce zrušena.

Pokud tedy spotřebitelka použila přepravní štítek podle pokynů společnosti, ale odeslání nebo aktuální informace o balíku se přesto do aplikace nepropsalo, je vhodné o této skutečnosti informovat společnost Vinted. Jako případný důkaz lze použít potvrzení od přepravní společnosti, že balíček byl řádně přijat k přepravě a převzat kupujícím.

Kontaktovat společnost je možné například skrze kontaktní formulář (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1) nebo písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adrese sídla společnosti: Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2023 21:49, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.