Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Nesmyslné pozastavení zásilek, které se aktualizovali sami. Držení peněz že storna, nevrátili mi peníze ze storna již je to 8 den od storna tvrdí do 5 dní tak kde mám peníze?!... Nesmyslne jednání od vinted, a podvodné jednání!! Podpora nereaguje a nemáme jim již psát.
Vinted držení peněz
Vraceni peněz, omluva a kompenzace za poškozeni, jako mamince na mateřské tohle nepomáhá, že drží peníze. Chtělo by to slušně odškodné
|
Tweet |
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Kontaktovat společnost je možné například skrze kontaktní formulář (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1) nebo písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adrese sídla společnosti: Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.