Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podávám stížnost na Depo 73 Brno,konkrétně odd. listovních zásilek.Dlouhodobé problémy s doručováním jak doporučených dopisů tak i předplaceného tisku.
Dne 9.8,2023 mi byla vhozena do schránky výzva k vyzvednutí zásilky,která měla být vyzvednuta nejpozději 11.8.2023 s poznámkou 2- tedy následným vhozením do schránky.Doručovatelka M.K. převzala tuto zásilku 31.7.2023 - měla ji u sebe 9 dnů!!!Čekala jsem tedy na tento doporučený dopis do vlastních rukou do schránky - na poštu ze zdravotních důvodů nemohu - a čekám dodnes 22.8.2023.
Nevím,co obsahoval tento doporučený dopis,zda v něm nebyla lhůta pro odvolání,která by vinou doručovatelky nemohla být uplatněna.
Chtěla jsem vše řešit s vedoucí oddělení,ale bohužel telefon nezvedá,není tedy s kým probrat tyto problémy.
Markéta Pokorná
Důsledná kontrola pracovní činnosti doručovatelky,která si zjevně dělá vše podle sebe,nikoliv dle pracovních povinností.
Vedoucí oddělení by měla zodpovídat za své zaměstnance ,tyto věci řešit a být pochopitelně dostupná zákazníkům České pošty.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.