Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#6963Datový limit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2015, před 10 lety

Lucie Nováková

Znění stížnosti

Chtěla bych podat stížnost na společnost T-mobile. Koupila jsem si od nich sim kartu do tabletu, abych mohla využívat internet i v případě, že není v dosahu wifi připojení. Asi 4 měsíce vše probíhalo bez problémů, nabíjela jsem si každý měsíc za 200 Kč a z toho mi automaticky strhávali každý týden 39 Kč za balíček s internetem na týden. Vždycky mi datový limit vydržel do obnovení dalšího balíčku na týden, nebo mi skončil den, dva před obnovením balíčku. Dne 9.6.2015 jsem si navyšovala datový limit, který mi došel o 50 MB. Na internetu jsem využívala vše stejně jako jiné dny. Poté se mi dne 10.6.2015 automaticky obnovil balíček s internetem na týden s tím, že mi byl stržen potřebný kredit. Ráno jsem se chtěla na internet připojit a zjistila jsem, že mi internet nefunguje. Po shlédnutí údajů na stránkách můj t-mobile jsem zjistila, že mám vyčerpaný datový limit, což byl nesmysl, protože jsem od půlnoci na internetu nebyla a tablet jsem měla doma připojený na wifi. Volala jsem na infolinku kde mi bylo sděleno, že jsem celý datový limit (který mi normálně vydržel na min. pět dní) vyčerpala v šest hodin ráno!!! V té době jsem ještě spala!!! Takže jelikož jsem u t-mobile zákazníkem již přes deset let a ve všech anketách jsem vyplňovala, že jsem maximálně spokojená a nikdy bych od nich neodešla, tak myslím, že teď nastala ta pravá chvíle, nevím proč se T-mobile, který byl vždy spolehlivý začal chovat tak zlodějsky jako O2, ale odcházím ještě dnes ke společnosti Vodafone, která ještě jediná si udržuje spolehlivou tvář.


Produkt

Balíček s internetem


Požadované řešení

Již jsem si vyřešila sama.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2015 11:58, před 10 lety

V případě, že spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním ze strany operátora, může uplatnit reklamaci vyúčtování.

Podle zákona je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací povinen zveřejnit a též ve smlouvě uvést způsob uplatnění reklamace vyúčtování cen za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit.

Ze zákona vyplývá, že reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne obdržení vyúčtování, nedostáváte-li vyúčtování, pak ode dne poskytnutí služby. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby vaši reklamaci obdržet. Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce, je-li nutná součinnost zahraničního provozovatele, pak platí lhůta dvouměsíční.

Vzhledem k tomu, že spotřebitel nepožaduje řešení sporu, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.