Společnost


SONY EUROPE LIMITED - organizační složka

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6964Zamítnutá reklamace vadného telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2015, před 10 lety

Roman Kladiva

Znění stížnosti

Dne 25.10 2013 jsem zakoupil mobilní telefon Sony ST 23i. Po nějaké době používání se projevila závada: Při telefonním hovoru dochází k vypnutí a následnému restartování přístroje. Probíhající hovor se do výpisu hovorů neuloží. Projevuje se nepravidelně několikrát týdně, někdy po 1 minutě, někdy po 20 minutách.Reklamováno 5.8. 2014, 15.8.2014 ukončení reklamace. Vyjádření servisu:reklamace zamítnuta, závada se neprojevila.Po delší době nepoužívání znovu reklamováno 20.4.2015. Tentokrát prodejkyně telefon testovala s vlastní SIM kartou, závadu zaregistrovala a telefon odeslala k reklamaci.Reklamace znovu zamítnuta a telefon odeslán 30.4.2015. Prodejkyně telefon ihned odzkoušela, s tím, že závada se projevila hned při druhém hovoru. Vyplnila Informační dotazník k opravě s upozorněním, že telefon je opravdu vadný. Servis opět reklamaci zamítl, závada se neprojevila. Telefon odeslal 25.5. 2015 zpět. Na stížnost na internetových stránkách zastoupení firmy Sony jsem nedostal žádnou odpověď.


Produkt

IMEI č: 355757057553824, servis: Arvato services k.s. Stochov, 1.reklamace 319436900, 2.reklamace 321594617, 3.reklamace 3216883800


Požadované řešení

Výměna základní desky, nebo výměna za nový přístroj, nebo vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2015 11:51, před 10 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2015 19:45, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.