Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#69650Pozor na nekalé praktiky firmy Vodafone

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2023, před rokem

Tomáš M

Znění stížnosti

Na konci minulého roku nám obchodní zástupce firmy Vodafone, pan F.K.předložil nabídku a slíbil nám stejné služby jako jsme měli u O2 za výhodnější cenu. Poté co nám u O2 vypršela smlouva, přešli jsme k Vodafone. Před přechodem mě několikrát pan K. ujistil, že budeme mít stejné podmínky a služby u Vodafone jako u O2. Dokonce jsem panu K. poslal přístupní login a heslo do mého O2 účtu, aby se mohl podívat na to, co přesně obsahují naše služby u O2. Poté nám poslal smlouvu, ale služby v ní nebyly rozepsány do detailu. Moje chyba byla, že jsem panu K. důvěřoval, že by nás jako zástupce respektované firmy jakou by měla být Vodafone nepodvedl. Realita byla však jiná. Po podepsání smlouvy a převodu jsme zjistili, že můj a manželky mobilní internet neběží již na 200 Mbps jako u O2, ale na 10 Mbps. Navíc jsme zjistili, že televize u Vodafonu, kterou nám zřídil pan Klug je pouze základní a ne All-in-One, tedy Zlatá, kterou jsme měli u O2. Za vše musíme doplácet a nyní to vychází na mnohem více, než jsme platili u O2. Zjišťujeme také, že pokrytí signálu u Vodafonu je politováníhodné a většinu času nemáme itnernet vůbec a často se nemůžeme ani dovolat. Ihned jsme požádali o zrušení závazku z důvodu neplnění slíbených služeb za dohodnutou cenu. Celá situace byla předána reklamačnímu oddělení, které nám bohužel řeklo, že si prostě musíme připlatit, pokud chceme mít stejné služby jako u O2. Žádali jsme o zrušení služeb bez penalizace, abychom se mohli vrátit k O2 a nebýt uvězněni v této situaci u Vodafone na další 4 roky. Reklamační oddělení nám tuto žádost samozřejmě zamítlo. Doporučujeme všem, kteří přecházejí k nějaké telekomunikační společnosti, aby nedůvěřovali slovu jejich obchodních zástupců a požádali o detailní rozpis všech služeb ve smlouvě, než jí podepíší.


Požadované řešení

Zrušení smlouvy bez penalizace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 10:39, před rokem

Jestliže byl spotřebitel ujišťován operátorem společnosti, že po přechodu budou služby a podmínky totožné s dosud čerpanými službami u jiné společnosti, je takové jednání závazné pro společnost Vodafone Czech Republic a.s. dle § 166 občanského zákoníku.

Smlouva, kterou spotřebitel podepsal, by tedy měla odpovídat tomu, co si strany ujednaly. Spotřebiteli doporučujeme v tomto případě namítnout neplatnost smlouvy z důvodu uvedení spotřebitele v omyl ve smyslu § 583 občanského zákoníku. Společnost by následně měla spotřebiteli účtovat cenu za tarif dle dohody.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Na závěr apelujeme na spotřebitele, aby nepodepisovali smlouvy ve spěchu a vždy si vše pročetli (popř. se na nejasnosti doptali), aby věděli, co podepisují a k čemu se zavazují.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2023 10:30, před rokem

Dobrý den, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.8.2023 14:32, před rokem


Tomáš M

Dobrý den,
Všimněte si prosím, že jsem vaše reklamační oddělení již kontaktoval a vyplnil reklamační formulář, na který jste mi odpověděli tak, jak jsem již psal. Posíláte mě to začarovaného kruhu. Doufám, že takto neřešíte podobné situace se svými zákazníky. Prosím tedy o vyřešení situace. Číslo reklamace jsem vám již zde dodal v neveřejné zprávě. Tak si nejsem jistý, co více ode mne potřebujete k vyřešení problému. Rád bych namítnul neplatnost smlouvy z důvodu uvedení spotřebitele v omyl ve smyslu § 583 občanského zákoníku. Prosím tedy o zrušení smlouvy bez penále. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2023 09:54, před rokem

Děkujeme stranám za reakce.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2023 14:12, před rokem

Dobrý den, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktoval přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.8.2023 13:56, před rokem


Tomáš M

Dobrý den,
prosím dTest aby pomohl firmě Vodafone najít informace, které jsem zapsal do neveřejné části informací při vytvoření této stížnosti. Zde je číslo smlouvy: ***
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2023 11:42, před rokem

Děkujeme stranám za součinnost.

Číslo stížnosti je od podání stížnosti uvedeno v referenčních údajích - z důvodu ochrany osobních údajů bylo číslo smlouvy z posledního vyjádření spotřebitele odstraněno.

Protože společnost uvedla, že se ke stížnosti v rámci naší služby nemůže vyjádřit a nemůže být dále řešena, jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.