Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#69653Opakovaný výzvy k přepisu vozidla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2023, před rokem

Martin Vaníček

Znění stížnosti

Dne 10.3.2023 jsem zakoupil v auto esa chomutov vozidlo renault clio.Bez jejich certifikátu a asistenci auto esa(za který dostali již pokutu,a v podvodech pokračují dál).
Jsem musel zaplatit 5000kč.kde se zavázali s ověřenou plnou moci vozidlo převést na dopravním inspektorátě v Teplicích.Za tuto službu si účtovali 2000kč.Vše poslali na centrálu do Prahy odkud mi po 14.dnech přišel nepřepsaný TP.s odkazem abych si převedl vozidlo na dopravní inspektorátě a zaplatil.v četně evidenční kontroly.Takže jsem si na své náklady znovu vozidlo převedl sám.s kupní smlouvou.
Následně jsem jel na pobočku do Chomutova kde jsem po nich požadoval zaplacení převodu za který si inkasovali 2000kč.Bylo mi vráceno pouze 800.kč za přepis s tím že evidenčka byla provedena od nich aniž by mi to někdo oznámil,a peníze mi nevrátí.Následně si ještě ofotily velký Technický průkaz.Od té doby mi neustále chodějí sms nebo emaily abych si registroval vozidlo a vyhrožování soudem.Na centrále v Praze to nikdo absolutně neřeší,stížnost sem dával jak písemě tak ústně.Jsem po dvou Těžkých operací srdce,a neustále se nervovat s takovýma podvodníkama.Jediný co jim do budoucna přeji aby jim někdo už udělil takovou pokutu aby jim byla odebrána licence prodejce aut.Přišel sem tedy o 5000.kč a všem doporučuji aby se aubazaru Auto Esa obloukem vyhnuli


Požadované řešení

Peníze od nich už neuvidím,a někde běhat po české obchodní inspekci se mi ze zdravotních důvodů opravdu nechce.Jen bych chtěl aby se to dozvědělo co nejvíce lidí jaký dělají stále podvody a tahají z lidí jen peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 10:53, před rokem

Dle § 8 odst. 2 zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích je uvedeno, že žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla se podává do 10 pracovních dnů ode dne převodu vlastnického práva k silničnímu vozidlu. Pokud by byla žádost o zápis změny podána včas, neměla by hrozit pokuta pro nedodržení uvedené lhůty.

Zápis změny se provádí bezodkladně (zpravidla na počkání), ve složitějších případech do 30 dnů.

Podle § 10 odst. 2 předá obecní úřad obce s rozšířenou působností po provedení úkonů stanovených v zákoně technický průkaz silničního vozidla, osvědčení o registraci silničního vozidla a popřípadě tabulky s přidělenou registrační značkou nově zapsanému vlastníkovi nebo provozovateli silničního vozidla.

Jestliže služba (zápis změny vlastníka) nebyla poskytnuta nebo byla poskytnuta vadně, doporučujeme spotřebiteli službu u společnosti reklamovat.

Pokud má spotřebitel podezření na nekalé jednání společnosti, může se obrátit s podnětem na Českou obchodní inspekci zde: https://www.coi.cz/podatelna/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 16:57, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 12:05, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.