Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den dne 22.srpna 2023 autobus 165 z Napajedel - Kroměříž. Vynechal zastávku ve Kvasicích.nám a to se nestalo poprvé. Zastavil cca 300m od zastávky a hned odjel. Byla bych ráda, aby se tadle situace vícekrát neopakovala. Protože dle mého si toto nemůže žádný řidič dovolit jestliže má určitou zastávku na které má zastavit. Na zastávce na autobus čekalo asi 5 lidí. Byla bych ráda aby se todle vyřešilo. Co kdyby na autobus čekala nějaká starší paní která prostě nemá možnost zapnout si idos a podívat se. Čekala by tam kvůli neschopnosti řidiče další 3hodiny na další spoj nebo co? Byla bych opravdu ráda kdyby se todle řešilo a už se neopakovalo. Děkuji.
-
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725
- emailem na info@arriva.cz
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.