Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
se skoro novou elektrokoloběžkou jsem se cestou z práce dostala do deště. Od té doby se již nerozjela.
Bylo mi s v servisním středisku sděleno, že u tohoto typu stačí přejet po trochu mokré silnici a poruší se řídící panel v nášlapu. Škoda , nabídka na opravu 8.500Kč, tedy jako nová koloběžka. Nikde jsem ji nenamáčela.
Jsem dosti zklamaná tím , co se u nás prodává a prosím prověření .
Děkuji
Jílková
Elektrokoloběžka LAMAX E-Scooter S7500 Plus, zakoupená v akci 31.8.2022
Opravit nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
během diagnostiky zařízení bylo zjištěno vytopení koloběžky, kdy se v místě uložení elektronických komponent nacházela voda. Z tohoto důvodu byla reklamace uzavřena na mechanické poškození, jelikož bylo zařízení používáno v rozporu s uživatelským manuálem.
Zákaznice se může obrátit na naší zákaznickou podporu (info@elem6.com, +420 608 221 112), kde se pokusíme najít alternativní řešení.
S pozdravem
Tým elem6
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nás informovala, že k dohodě stran nedošlo a stížnost bude řešena přes Českou obchodní inspekci.
Stížnost nyní necháváme přeřazenou na spotřebitelce, aby mohla informovat o výsledku řízení při ČOI.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nás informovala, že je případ stále u ČOI. Po vydání jejího stanoviska žádáme spotřebitelku o doplnění této informace ke stížnosti.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
ještě toto řeším, Elem6/LAMAX nabídl takové řešení: prodej stejné koloběžky se slevou jenže tím
se celý případ zřejmě zopakuje. Koloběžka není odolná vlhku, to znamená, že elektromotor/elektrobaterie/ nejsou dostatečně chráněny.
Děkujeme spotřebitelce za doplnění. Společnost, na níž spotřebitelka stížnost přeřadila, k dnešnímu dni nereagovala. S ohledem na to, že naše služba funguje na principu dobrovolnosti a společnost se rozhodla již v řešení nepokračovat (jelikož nereagovala), stížnost uzavíráme bez dosažení smíru.