Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#69683Vinted neoprávněně neposlal peníze za dodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2023, před rokem

Jiří Duda

Znění stížnosti

Přidávám se k mnoha stěžujícím zde, že ačkoliv zboží bylo prokazatelně doručeno prodejci, vinted dodávku označil za nedodanou s tím, že kupujícímu budou vráceny peníze. Stížnost jsem podával nahttps://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1, s tím že jsem doložil informace o tom, že společností zasilkovna byla objednávka řádně a včas odeslána a prodejcem převzata. Na stížnost nereagují. Výsledek je ten, že jsem takto poslal dva předměty a oba byly stornovane. Peníze jsou bůhví kde a novou stížnost v dané věci už nejde poslat.


Produkt

Dodávka 2 ks oblečení


Požadované řešení

Poslání peněz, minimálně alespoň vyjádření k danému rozporu a neoprávněnému stornu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 12:40, před rokem

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že poskytovatel platebních služeb zadrží celkovou cenu zaplacenou kupujícím v úschově až do doby, než bude transakce dokončena. Transakce je považována za dokončenou:
- když kupující klikne na tlačítko „Vše je OK“ během lhůty pro oznámení sporu; nebo
- automaticky po uplynutí lhůty pro oznámení sporu, neoznámí-li kupující spor kliknutím na tlačítko „Mám problém“ během lhůty pro oznámení sporu; nebo
- po vyřešení sporu, který byl oznámen během lhůty pro oznámení sporu.

Jakmile bude transakce dokončena, převede poskytovatel platebních služeb neprodleně kupní cenu předmětu a také dopravné [pokud byla použita jiná možnost přepravy než integrovaná přeprava (předplacené platební štítky)] do elektronické peněženky prodávajícího (Vinted peněženka).

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podle obchodních podmínek společnosti platí, že prodávající musí odeslat předmět do pěti pracovních dní od chvíle, kdy bude společností Vinted informován o skutečnosti, že kupující zaplatil celkovou cenu. V případě, že prodávající neodešle předmět ve lhůtě, má společnost Vinted právo transakci zrušit.

Prodávajícímu doporučujeme, jestliže tak ještě neučinil, zaslat společnosti odkaz na sledování zásilky (popř. snímek obrazovky tohoto sledování), který by měl být přiložen v e-mailu od dopravce po odeslání balíčku, ze kterého by mělo být zřejmé, že zásilka již byla doručena a kupujícím převzata. Společnost by se po nahlášení problému měla vyjádřit do 48 hodin.

Na závěr apelujeme na kupující/prodávající, aby si hlídali dostupnost sledování zásilek v konverzacích a tím tak předcházeli možným problémům. Jestliže sledování zásilky není dostupné po odeslání balíčku, doporučujeme nahlásit problém společnosti, a to přímo v konverzaci s kupujícím/prodávajícím. Po nahlášení problému přijde kupujícímu/prodávajícímu od společnosti vyjádření ve formě automatické odpovědi, v tomto případě je však vhodné kliknout v konverzaci se společností na tlačítko "Ještě potřebuji pomoct" a daný problém popsat. Do 48 hodin by následně měl být problém společností vyřešen, o čemž by kupujícího/prodávajícího měla společnost informovat. Upozorňujeme kupující/prodávající, že společnost někdy zasílá vyjádření i v angličtině.

Další kontakty na společnost Vinted s.r.o.:
- kontaktní formulář: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1,
- adresa sídla společnosti: Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 17:01, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 12:21, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.