Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#69698Drahé vyúčtování za služby, které nevyužíváme

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2023, před rokem

Miroslav Vojtíšek

Znění stížnosti

Dobrý den chtěl bych problém s o2 Czech republic a.s. volání pro čtyři už e-mail na info@o2guru.cz reklamace služby rád platí za služby které nevyužíváme volání SMS a internet tablet je s telefonní čisle zbytečně služby navíc Děkuji za odpověď Vojtíšek


Produkt

Telekomunikační služby


Požadované řešení

Nevyužíváme okamžitě byl pryč nebo Český telekomunikační úřad které nevyužíváme


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 14:15, před rokem

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal a které mohl využívat. Strhává-li si společnost zaplacení částky za poskytnutí určité služby, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2023 19:48, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2023 19:59, před rokem

Dobrý den,
je nám líto, pokud nejste spokojeni se službami. Abychom se však mohli s Vámi podívat na nastavení Vašich služeb a možnost optimalizace, požádáme o sdělení, kdy jste nás přes uvedený e-mail kontaktoval.
Případně rovnou požádáme o kontaktování naší podpory přes jeden z kontaktů zde https://www.o2.cz/osobni/kontakty, kde se Vám rádi budeme věnovat.

S pozdravem

Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.11.2023 11:56, před rokem


Miroslav Vojtíšek

Hodnocení: