Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69699Neoprávněna pokuta mého 12 letého syna.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 hodin 35 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2023, před rokem

Monika Pazdirkova

Znění stížnosti

Dobrý den chci poslat stížnost na průvodčí která jela dne 23.8.2023 v 14:29. Vlakem z Borohrádku do Týniště nad Orlicí její číslo 20370. Bezdůvodně napadla slovne mého syna že kouřil na WC a to jen za důsledku toho že když otevřel dveře tak byl cítit kouř. Aniž by paní přivolala nás jako rodiče popřípadě i policii tak synovi udělila pokutu ve výši 1000 Kč a zároveň i přirážku 1000 Kč. Z pokutou nesouhlasím a ani z přirážkou. Paní neměla žádné důkazy a ani svědky že by to bylo jinak. Děkuji za odpověď Pazdirková Monika


Požadované řešení

Vyřešení případu pokuty,a neplacení přirážky ve výši 2000 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 14:47, před rokem

Dle smluvních přepravních podmínek společnosti České dráhy, a.s. platí následující:
"Pokud cestující ve vlaku vykonává bez předchozího souhlasu ČD činnosti, které nesouvisí s hromadnou osobní dopravou a poskytováním souvisejících služeb (např. distribuce propagačních materiálů, žebrání, politická agitace atp.), zaplatí přirážku za porušení přepravních podmínek dle tarifu ČD a z přepravy bude vyloučen v nejbližší stanici ... po zaplacení přirážky za porušení přepravních podmínek dle tarifu ČD, smí cestující pokračovat v jízdě, pokud se uvedeného jednání nedopouští opakovaně."

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.