Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#69701Ztráta a odcizeni kufru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2023, před rokem

Oksana Dulinkova

Znění stížnosti

Dobry den behem cesty ve flixbusu mne byl ukraden kufr na konecne mne ridic zekl ze kufr neni kde zadat o uhradu nebo vraceni straceneho kufru dekuji


Produkt

Kufr batoh


Požadované řešení

Vraceni penez nebo kufruz veskerym obsahem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 08:50, před rokem

Cestující je povinen během celé přepravy dohlížet na zavazadlo. Jestliže však bylo zavazadlo uloženo v prostoru tomu určenému (např. úložný prostor autobusu), kde jej cestující neměl na očích, je za ztrátu zavazadla odpovědný dopravce. Cestující ovšem musí prokázat, že zavazadlo bylo umístěno v takovém prostoru.

Kontaktní formulář na společnost FlixBus CZ s.r.o. ohledně ztrát a nálezů nalezne spotřebitel zde: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 16:50, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 11:53, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.