Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#69702Nová aplikace a celkově O2.Tv

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2023, před rokem

Vladimír Malík

Znění stížnosti

Po aktualizaci na novou verzi O2TV2 můžu teoreticky dvě televize Samsung vyhodit. Nová aplikace jde přehrát od roku výroby 2018. To si to krásně připravili se samsungem, to je peněz do kapsy. Další je možnost si koupit setobox za 4000 který má hodnotu pár stovek. No asi bude 02 pápá


Požadované řešení

Povolení přehrávat i na starších modelech Samsung a nebo vrácení starší verze aplikace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 14:50, před rokem

Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.

Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.

Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.

Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2023 15:23, před rokem

Dobrý den,
mrzí nás projevená nespokojenost. Původní verzi aplikace O2 TV již nelze navrátit, jelikož platforma, na které tato původní O2 TV fungovala, je ukončována.
Je běžnou praxí a politikou výrobců Smart TV, kdy se SW neustále vyvíjí a posunuje vpřed. Z tohoto důvodu nemusejí být, na starších ročnících Smart televizorů, dostupné nové aplikace, které již mají jiné specifické technické nároky, které starší ročníky Smart TV nemusejí splňovat.
V případě, že máte Smart TV Samsung staršího ročníku, než je 2018, lze pořídit Vámi zmíněný set-top-box který lze mít také na splátky bez navýšení.
Pokud nám zašlete na e-mail info@o2guru.cz číslo služby O2 TV s datem narození majitele a odkazem na tuto stížnost, rádi se podíváme na možnosti, které pro Vás máme v rámci řešení této situace.

S pozdravem

Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2023 16:43, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.10.2023 19:59, před rokem


Vladimír Malík

Myslím že koupě setoboxu za cca5000, nebo vám ho splácet je pro mě, a myslím že nejsem sám akorát to že si držíte tímto zákazníky na oprátce. Udělat aplikaci novou,s tím že jí bude chtít využívat ten komu nevyhovuje stará, chce využívat lepší. Starou nechat, aby si ti co jsou na ni zvyklí a nechtějí nic měnit ( třeba důchodci) nebo z finančních důvodů nemohou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 13:53, před rokem

Děkujeme spotřebiteli za reakci.

S ohledem na obsah této reakce přeřazujeme stížnost na společnost, aby mohla reagovat na podnět pro zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 13:22, před 12 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.