Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6971Nedodání balíku v termínu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2015, před 10 lety

Eva Málková

Znění stížnosti

Vážený zákazníku,

dne 9.6.2015 jsme převzali do přepravy zásilku Balík Do ruky od podavatele TV PRODUCTS CZ s.r.o. s podacím číslem DR4922295577U s dobírkou ve výši 348 Kč.

Předpokládaný termín doručení Vaši zásilky je dne 10.6.2015 na adresu V Chaloupkách 429, 25231 Všenory.

Dobrý den vzala jsem si volno a balík nikde ,mám pocit že si ze mě děláte legraci.Upozornění na dodání 10.6 2015 přišlo i na mobil.Za co vám tedy platím.Proplatíte mě snad dovolenou??


Produkt

Balík do ruky .


Požadované řešení

Vrátit poštovné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2015 09:33, před 10 lety

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.