Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#69716Provedeni dvojí platby,arogantni jednání vedoucího prodejny

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2023, před rokem

Milan Veber

Znění stížnosti

Dnes 24.8.23 mně při platbě pokladni sdělila že musím ještě jednou zadat pin při platbě kartou přesto že jsem namital, že na terminálu banka napsala že platbu schválila. Samozřejmě platba odešla dvakrát. Když jsem to zjistil kontaktoval jsem tel.info linku. Slečna mě sdělila, že s účtenkou mám věc vyřešit na prodejně/ Hradec Králové Brněnská ul./ Pan vedouci, byl ale velmi nepříjemně arogantni, odkazal mě na banku a odmitl se se mnou bavit .Na námitku že jsem byl na něho odkázán slečnou na info lince, mě opět odpálil, že tam zaměstnávají kdekoho.Odcházel jsem s pocitem že ten člověk si myslel že jedná s úplným trubkou. Domnívám se že člověk tohoto ražení by neměl přicházet do styku se zákazníky. Po návratu jsem opět kontaktoval infolinku, slečna si vzala číslo účtenky s tím že to vyřeší centrála sama. Jednalo se o částku přes 2600 Kč, tedy nezanedbatelná částka. V závěru chci říci, že mě jeden arogantní vedoucí neodradí od nakupování v Lidlu. Mgr. Milan Veber ***


Požadované řešení

Řešení je samozřejmě na vedení Lidlu pokud mu jde o spokojené zákazníky.h


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2023 09:24, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud byla platba stržena dvakrát, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2023 13:33, před rokem

Dobrý den, Vebere, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se v naší prodejně setkal s takovýmto chováním ze strany našeho zaměstnance a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Chování našeho zaměstnance nebylo vhodné a nekorespondovalo se standardy společnosti LIDL. Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2023 17:48, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2023 18:01, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti ohledně prověření podnětu stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.