Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V rámci půlroční lhůty jsem uplatnila reklamaci kozaček ( 31.3.2015 ), které i přes veškeré marné snahy o odstranění stále zapáchaly nějakou chemickou látkou. Reklamace mi byla uznána, peníze vráceny ( 6.5.2015 ), ovšem bez poštovného vynaloženého na jejich odeslání prodejci.
Vrácení poštovného ve výši 69,- Kč na účet číslo: 269244972/0300.
|
Tweet |
Náklady spojené s vyřízením nese v případě uznané reklamace vždy prodejce. Pokud spotřebitel musí vadné zboží na reklamaci prodejci odeslat, musí mu prodejce na své náklady zboží zaslat zpět. Pokud spotřebiteli nějaké účelně vynaložené náklady s reklamací vzniknou, má právo po prodejci požadovat jejich uhrazení. Poštovné patří mezi typické náklady spojené s reklamací.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.