Společnost


Bedřich Malý

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6972Nevrácení poštovného při oprávněné reklamaci.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2015, před 10 lety

Jitka Zaoralová

Znění stížnosti

V rámci půlroční lhůty jsem uplatnila reklamaci kozaček ( 31.3.2015 ), které i přes veškeré marné snahy o odstranění stále zapáchaly nějakou chemickou látkou. Reklamace mi byla uznána, peníze vráceny ( 6.5.2015 ), ovšem bez poštovného vynaloženého na jejich odeslání prodejci.


Požadované řešení

Vrácení poštovného ve výši 69,- Kč na účet číslo: 269244972/0300.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2015 09:28, před 10 lety

Náklady spojené s vyřízením nese v případě uznané reklamace vždy prodejce. Pokud spotřebitel musí vadné zboží na reklamaci prodejci odeslat, musí mu prodejce na své náklady zboží zaslat zpět. Pokud spotřebiteli nějaké účelně vynaložené náklady s reklamací vzniknou, má právo po prodejci požadovat jejich uhrazení. Poštovné patří mezi typické náklady spojené s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2015 14:08, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.