Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
v letáku Kauflandu, platném od 23.8. do 29.8.2023, pobočka Kaufland Jeseník, bylo uvedeno zboží: Vepřová pečeně bez kosti, v celku, vakuové balení, sleva 58%, cena po slevě 99,90.
Ve středu 23.8.2023 nebylo toto zboží v nabídce. Ve čtvrtek 24.8.2023 nebylo toto zboží v nabídce.
Na můj dotaz na informacích, zda vepřová pečeně bude v prodeji, mi bylo sděleno, že vepřová pečeně vakuově balená nebyla na pobočku Kaufland Jeseník vůbec dodána. Pracovnice na informacích byla velmi ochotná, milá, omlouvala se, ačkoliv chápu, že její chyba to vůbec není.
Moje otázky:
1. Proč nejsou zákazníci ihned při vstupu informováni vývěskou, které zboží z letáku není v nabídce?
2. Z jakého důvodu nebylo reklamované zboží z letáku na pobočku Kaufland Jeseník dodáno?
Domnívám se, že silné slova, jak si Kaufland váží svých zákazníků, nejsou až tak založena na pravdě. Marnila jsem svůj čas zbytečnou návštěvou. Nebo jde o cíl marketingu? Žádám kompenzaci svých dvou zbytečných cest do Kauflandu Jeseník.
Vepřová pečeně bez kosti, v celku, vakuové balení, sleva 58%, cena po slevě 99,90
Žádám písemné zdůvodnění, adresované na email: viz osobní údaje na své výše uvedené otázky:
1. Proč nejsou zákazníci ihned při vstupu informováni vývěskou, které zboží z letáku není v nabídce?
2. Z jakého důvodu nebylo reklamované zboží z letáku na pobočku Kaufland Jeseník dodáno?
Dále žádám o kompenzaci svých dvou zbytečných cest do Kauflandu Jeseník a kompenzaci času návštěvám pobočky Kaufland Jeseník zbytečně věnovaným.
V opačném případě se obrátím na vyšší správní orgán.
Děkuji za pochopení
Mžigodová
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení: