Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Objednala jsem si dva balíčky. S dostatečným odstupem, abych měla balíčky do požadovaného datumu u sebe. Bohužel balíčky nikde, hoví si stále na depu a žádný pohyb. Píšu emaily, posílám dotazy přez online chat, volám na super linku, kde komunikujte s ,,robotem" čili vám nikdo nezodpoví vaši otázku... Žádná možná komunikace. Šílene. Odpověď na email žádná...
Tři dny to člověk řeší, třeba by i změnil místo doručení nebo si pro to osobně sám přijel na nejbližší depo...
Ale nic... Nedá se s nikým komunikovat.
Opravdu jsem se spolehla na pro mě do této chvíle zodpovědného dopravce. Chyba! Po této zkušenosti už nikdy více..
Změnila bych i klidné místo doručení, pokud by to urychlilo čas doručení.
Dojela bych si na depo do Šumperka.
Ale to by se mnou musel někdo komunikovat!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Vacková, kolegové ze zákaznického servisu řeší denně velké množství požadavků, a proto jejich zpracování můžu nějakou dobu trvat. Měli by však odpovědět do tří pracovních dnů včetně. Náš ZET umí zpracovat základní požadavky, např. prodloužit úložní dobu na výdejním místě. Pokud potřebujete řešit komplikovanější požadavek, můžete požádat o spojení s operátorem. Poté se dovoláte přímo na někoho z našich kolegů, který vám pomůže vše vyřešit, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.