Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#69728Absolutní ignorace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2023, před rokem

Alice Vacková

Znění stížnosti

Objednala jsem si dva balíčky. S dostatečným odstupem, abych měla balíčky do požadovaného datumu u sebe. Bohužel balíčky nikde, hoví si stále na depu a žádný pohyb. Píšu emaily, posílám dotazy přez online chat, volám na super linku, kde komunikujte s ,,robotem" čili vám nikdo nezodpoví vaši otázku... Žádná možná komunikace. Šílene. Odpověď na email žádná...
Tři dny to člověk řeší, třeba by i změnil místo doručení nebo si pro to osobně sám přijel na nejbližší depo...
Ale nic... Nedá se s nikým komunikovat.
Opravdu jsem se spolehla na pro mě do této chvíle zodpovědného dopravce. Chyba! Po této zkušenosti už nikdy více..


Požadované řešení

Změnila bych i klidné místo doručení, pokud by to urychlilo čas doručení.
Dojela bych si na depo do Šumperka.
Ale to by se mnou musel někdo komunikovat!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2023 07:07, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2023 16:28, před rokem

Dobrý den, paní Vacková, kolegové ze zákaznického servisu řeší denně velké množství požadavků, a proto jejich zpracování můžu nějakou dobu trvat. Měli by však odpovědět do tří pracovních dnů včetně. Náš ZET umí zpracovat základní požadavky, např. prodloužit úložní dobu na výdejním místě. Pokud potřebujete řešit komplikovanější požadavek, můžete požádat o spojení s operátorem. Poté se dovoláte přímo na někoho z našich kolegů, který vám pomůže vše vyřešit, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2023 16:21, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2023 23:20, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.