Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem si tule flashku http://www.berslevu.cz/akce/12508-256-gb-otg-flash-disk-se-dvema-konektory-8-barev-mejte-sva-data-vzdy-pri-sobe?utm_content=12508&utm_medium=TopTrack&utm_source=gorilo_cz, sice přišla opožděně, ale ne o moc, ale chci si tam překopírovat 25GB souborů, ale po zkopírování 8GB souborů extrémně stoupne přenosová rychlost a potom ty soubory nešly otevřít.
http://www.berslevu.cz/akce/12508-256-gb-otg-flash-disk-se-dvema-konektory-8-barev-mejte-sva-data-vzdy-pri-sobe?utm_content=12508&utm_medium=TopTrack&utm_source=gorilo_cz
Chtěl bych aby mi vrátili peníze.
|
Tweet |
V případě smluv uzavíraných na dálku může spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Pokud již uplynula 14 denní lhůta pro odstoupení od smlouvy, spotřebitel může zboží reklamovat. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.
Je nám líto, že zboží není v souladu s představami zákazníka nebo není správně funkční. Vrácení zboží nebo reklamace může být vyřešena po převzetí zboží na naší provozovně.
Prosíme zákazníka o odeslání zboží (nebo osobní doručení) včetně průvodního dopisu, proč zboží vrací a zda požaduje výměnu nebo vrácení peněz a s uvedením kódu kuponu nebo čísla objednávky, na následující adresu:
Rabator s.r.o, Benátská 1714/7, 128 00, Praha 2 (otevírací doba PO-PÁ od 9 do 17h)
Děkujeme
Dobře, tak já zítra (12.6.2015) odešlu balík s flashkou, fakturou, slevuponem a důvod nemusím dokládat, protože to ještě není 14 dní. Také dodám číslo účtu na které bych chtěl vrátit peníze. Bylo by to takhle možné?
Dobrý den, při odstoupení od smlouvy samozřejmě důvod uvádět nemusíte, budeme však rádi, když jej uvedete, abychom skutečnost, že je zboží vadné, mohli uvést při reklamačním řízení s naším dodavatelem. Pokud jste objednávku zaplatil bankovním převodem nebo platební kartou, pak Vám budou peníze vráceny stejným způsobem, jakým byla objednávka zaplacena a číslo účtu uvádět nemusíte. Pokud byla objednávka hrazena formou SuperCash platby, prosíme Vás o uvedení čísla účtu, kam můžeme částku za zboží vrátit. Děkujeme
Tak děkuji, zítra balík odešlu a pokud vše proběhne bez chyby, tak tuto stížnost uzavřu. S pozdravem Václavík
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti se k případu vyjádřit, stížnost proto uzavíráme.