Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#69734Rozdílné ceny oproti letáku! Neuznané prodejnou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2023, před rokem

Anatol Daňha

Znění stížnosti

Dne 24.8.2023 jsem na prodejně v Č.Budějovicích ul. Milady Horákové nakoupil Tid:61351244 a MID:53664050.
Mimo jiné Capy Pulpy Pomeranč 100% a Capy Jahoda. Mám Kaufland Card a v letáku je na toto Capy sleva na 29,90 Kč s kartou.
K mému překvapení byla na účtence cena 39,90 Kč bez slevy. Šel jsem tedy reklamovat položku na info a tam mi řekla paní, že oni to mají nastaveno takto a,že stím nejde nic dělat!!!
Podíval jsem se tedy znovu do letáku a ukázal jsem jí to! Že už se mnou stížnost vyřešila a abych nezdržoval ostatní zákazníky.
Je mi 74 let a každá koruna je pro mě důležitá! Nakupuji u vás již dlouho,ale takové jednání v bodě ve kterém je jasný důkaz jsem ještě nezažil. Ono se říká po Č.Bu , že Kaufland II. není to co Kaufland I. a je to pravda.

Anatol Daňha


Produkt

Capy Pulpy Pomeranč leták cena 29,90 Kč a na prodejně cena 39,90 Kč i s Kaufland Card


Požadované řešení

úprava ceny na prodejně a finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2023 09:13, před rokem

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou v regále nebo v reklamním letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2023 13:17, před rokem

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2023 17:34, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2023 17:59, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.