Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Jaké *** vymyslelo tuto televizi?
Při sledování filmů/seriálů mi děj komentuje komentátor. Zrušit to nejde a já brzy zruším vaše služby
S pozdravem Zbořilová
Zrušení nové O2 tv
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.
Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.
Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Dále uvádí, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.
V tomto případě se však domníváme, že mohlo dojít k zapnutí zvukového popisu pořadu pro zrakově postižené spotřebitelem. Vypnout tento popis by mělo být možné v menu přijímače, nejčastěji v sekci Audio nebo Nastavení digitální televize. Více se může spotřebitel dočíst např. zde: http://www.digiprijem.cz/jak-vypnout-zvukovy-popis-poradu-pro-nevidome.php.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Hezký den,
mrzí mě, že máte komplikace při přehrávání. Doporučuji v takovém případě provést přeinstalaci aplikace či provést reset Set top boxu do jeho továrního nastavení.
Pokud byste měla i dále potíže, stačí nám napsat na info@o2guru.cz s detaily, číslem služby, datem narození, na jakém zařízení se vám to děje a podíváme se na to.
V případě, že chcete svoji službu ukončit, je vhodné se obrátit na výpovědní oddělení, které je na lince 800 02 02 02 nebo se zastavit na prodejnu.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic, a.s.
Děkujeme společnosti za reakci.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla uvést, zda trvá na zrušení služeb, či zda využije výše uvedených rad pro zlepšení kvality služby. V případě, že se spotřebitelka rozhodne smlouvu vypovědět, měla by tak učinit na výše uvedené e-mailové adrese.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.