Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69754Náhradní doprava Třebíč - Brno 25.8. 2023

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 52 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2023, před rokem

Marie Pilařová

Znění stížnosti

Cestovali jsme s manželem dne 25.8.z Třebíče do Brna rychlíkem R655 Rožmberk s odjezdem 15.10. Že je zavedena náhradní doprava jsme věděli už od nákupu jízdenky ve vaší aplikaci, ale nic nás nepřipravilo na realitu. V 15.10 byly sice přistaveny autobusy, ale byly zavřené na přímém slunci, teplota venku byla přes 30 stupňů.
Poblíž nebyl žádný pracovník ČD, který by situaci řídil. Když konečně řidiči přišli, zjistili jsme, že autobus,do kterého jsme nastoupili, nemá klimatizaci a teplotu uvnitř komentoval sám řidič slovy : Tak do sauny. Cesta do Brna v pátečním odpoledni tímto autobusem přesáhla ty nejhorší představy. Bez klimatizace, jen 2 pootevřená okýnka, uvnitř bylo jistě přes 40stupňů. Je s podivem, že žádný z cestujících nezkolaboval, díky bohu ani my , ikdyž je nám již 76 let. Myslím, si, že by ČD měly při zavedení náhradní dopravy garantovat přijatelnou úroveň cestování.
Marie Pilařová
Brno


Požadované řešení

Zajistit autobusy v odpovídající kvalitě a vybavení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2023 14:22, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.