Společnost


BSc. Jan Taraba

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6976Nedodani zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2015, před 10 lety

Lucie Kurdiovska

Znění stížnosti

Dobrý den,

Také řeším nedodani zboží společností pronasemiminka.cz, žádná komunikace ze strany pana Taraby není, ať už elektronicky, či telefonicky!
číslo objednávky je : PM15000349
Datum objednavky: 3.6. 2015
Částku 740,- kč jsem bohužel zaplatila 3.6.2015 platbou na účet.
Předem moc děkuji za případnou pomoc!

S pozdravem
Lucie Kurdiovska


Produkt

3x pleny dada,vel.4


Požadované řešení

Chtěla bych své peníze vrátit!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2015 09:40, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Byl-li prodávající kupujícím několikrát bezvýsledně vyzván k dodání zboží, lze takovou výzvu považovat za stanovení dodatečné lhůty. Pokud nebyla tato dodatečná lhůta ve výzvě přesně vymezena, je vhodné přistoupit k písemnému odstoupení od smlouvy z důvodu nesplnění smluvní povinnosti. Pro tyto účely je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 16:25, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.