Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Nová O2TV nefunguje. Při každém zapnuti tv. se načitá. Při sledování tv zmodrá obrazovka a hlasí chybu přehravače.Při zapnutí tv. naskočí obrazovka moje aplikace a nejde přepnout.Je třeba restart O2 tv boxu vypnutím z elektřiny.Nejde udělát vlastní seznam programu.Katastrofa pro starší lidi kteří se nenaučí listovat a přepnout program.Stará verze fungovala PERFEKTNĚ!!! Proč jste to zničili??? O2 tv box i Smart box mám od O2.Vše fungovalo dobře než jsem přešel na Novou O2TV aplikaci.
Snížení ceny produktu.
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.
Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.
Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Dále uvádí, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
mrzí nás projevená nespokojenost.
Možnost tvorby vlastního seznamu kanálů plánujeme opětovně zpřístupnit v budoucnu, avšak pro tuto chvíli není znám bližší termín.
Do té doby je dostupná alternativa v podobě oblíbených kanálů. Takto označené kanály se Vám budou zobrazovat na horních pozicích EPG v pořadí, dle kterého jste si kanály označili jako oblíbené.
Uvedené projevy jsou součástí již evidovaných chyb, u kterých intenzivně pracujeme na řešení. Nová O2 TV se stále vyvíjí, téměř každý týden přidáváme nová vylepšení a funkcionality. Některé zákazníci vnímají, protože změnu přímo vidí, některé aktualizace probíhají na pozadí a ačkoli je uživatelé nezaznamenají, pro fungování celé platformy mají zásadní vliv.
Za možné komplikace při využívání se omlouváme.
V případě, že nebudete souhlasit s účtováním poplatku za službu, lze podat na vyúčtování reklamaci. Tuto můžete podat jednou z možností kontaktů zde https://www.o2.cz/osobni/kontakty, případně nám ji zašlete na e-mail info@o2guru.cz, kde se Vám rádi budeme věnovat.
S pozdravem
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.