Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6979Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 40 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2015, před 10 lety

Monika Slabá

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 9,6 mi byl doručen email od České pošty,že má zásilka objednaná z lékárny Global bude doručována 10.6. Bohužel nic mi nepřišlo.Dne 12.6 jsem volala na pobočku Brno-Heršpice a bylo mi sděleno ,že zásilka je uložena na žádost adresáta. Musím zdůraznit,že už se mi to stalo několikrát a to jsem žádnou žádost nedávala. Nejen mě i kolegyním. Po požádání aby mi zásilku doručily týž den mi bylo sděleno ,že jen kurýrem za 90 kč. Nezlobte se ,ale objednám si zboží dostatečně dopředu a nakonec si musím kvůli něčí neschopnosti připlácet za doručení. Pracuji v kadeřnictví 10h a nikdo se tu neobjevil ani nevolal.Adresu jsem měla zadanou dobře. Č. zásilky DR415115575M


Produkt

-


Požadované řešení

Prosím o vrácení 90 kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 12:41, před 10 lety

Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta). Obecně lze ale uzavřít, že podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.