Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#69795Žiadosť o pomoc

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2023, před rokem

Miloš Pulc

Znění stížnosti

Dobrý deň,rád by som vás poprosil o pomoc pri mojom probléme s odhlasenim môjho VIP ČLENSTVA z jednej stránky na zoznamenie ktorú vaša spoločnosť prevádzkuje. Pri zrušení účtu som sa zabudol odhlásiť z VIP členstva ale nepamätám si ktorá stránka to bola jej názov neviem.Už dlhšiu dobu je mi strhavani poplatok z účtu 27.99€mesačne.Moja prezývka bola Miky72.Prihlasil som sa na jednu stránku za účelom osloviť váš podporný tim na dokonalapolovicka.sk aby mi pomohli vyriešiť problém aby mi nestrhavali poplatok za služby ktoré už niekoľko mesiacov nevyužívam. Za pomoc a spätnú väzbu ďakujem. S pozdravom Miloš


Produkt

Zoznamovacia stránka


Požadované řešení

Zrušenie VIP ČLENSTVA a tím aj mesačne platby ktoré mi odchádzajú z účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2023 11:25, před rokem

Společnost IntermaxGroup AG je provozovatelem internetových seznamek. Poskytuje jak bezplatné, tak placené služby. Při bezplatné registraci si může uživatel založit profil, prohlížet si profily jiných uživatelů a jiným uživatelům zasílat připravené zprávy. Uživatelé, kteří se přihlásí k placené službě, mohou na rozdíl od bezplatné služby navíc kontaktovat jiné uživatele a psát jim vlastní zprávy. Placenou službu lze objednat na různě dlouhou dobu. Uživatel musí být však před zřízením těchto služeb informován o placeném charakteru, obsahu a rozsahu služeb a rovněž o ceně a platebních podmínkách.

Doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost standardním způsobem na její kontaktní údaje. E-mail, který společnost uvádí ve všeobecných obchodních podmínkách je: support@ero-kontakty.cz a výpověď může být v českém jazyce, neboť samotná smlouva byla uzavřena v češtině.

V tomto smluvním vztahu pravděpodobně došlo k tzv. automatické prolongaci smluvního vztahu. Automatická prolongace spočívá v tom, že je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc) a to zpravidla na dobu následujících 12 měsíců; lze se však setkat s různými variacemi těchto časových úseků.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebiteli doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. To, že spotřebitel závazek z čistě preventivního důvodu (navíc i) vypoví, bez dalšího neznamená, že uznává existenci smluvního vztahu, protože tato existence (jak je uvedeno výše) zaniká již uplynutím původně sjednané doby.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2023 11:33, před rokem

Dobry den, prosim kontaktujte nasi zakaznickou podporu s co nejvice detaily ohledne teto platby na cz@help-dating.com, tak aby byla mozna identifikace zakaznickeho uctu / platby, a byli jsme schopni vyresit Vas pozadavek. Dekujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.8.2023 12:45, před rokem


Miloš Pulc

Ďakujem za pomoc z mojím problémom kontaktoval som kontaktoval som podporný tim ktorému som môj problém popísal.Po chvíli som dostal spätnú väzbu s kladnou odpoveďou o vyriešení problému.
Všetkým zainteresovaným stranám vám ďakujem a budem dúfať že ďalšia splátka budúci mesiac mi neodíde s účtu. Ďakujem a prajem všetko najlepšie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2023 13:29, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl sám stížnost uzavřít v případě, že v příštím měsíci další částka již nebude stržena z účtu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.9.2023 18:40, před rokem


Miloš Pulc

Dobrý deň chcem vás informovať o mojom probléme s radosťou vám oznamujem že v tomto mesiaci neevidujem strhnutie poplatku z účtu. Týmto vám ďakujem za pomoc a uzatváram sťažnosť s dobrým pocitom. Všetkým ešte raz veľmi pekne dakujem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2023 11:29, před rokem

Dekujeme za zpetnou vazbu a ze se Vas pozadavek uspesne vyresil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2023 16:04, před rokem

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran. Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.