Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, stáhněte z prodeje melouny vodní. Právě jsem ho zakoupila v Lidlu prodejně V Štihlách Praha 4 . Meloun jsem vyhodila, protože po rozkrojení zapáchá už a není čerstvý vůbec. Děkuji Roháčová
stáhnout z prodeje melouny vodní
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
dobrý den, paní Roháčová , mrzí nás, že jste si na melounu nemohla pochutnat a za nízkou kvalitu se omlouváme. Dovnitř melounu však nevidíme. Zboží Vám příště doporučujeme reklamovat ve kterékoli naší prodejně.Budou Vám vráceny peníze zpět i bez předložení platné účtenky. s pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k vyjádření společnosti ohledně vrácení peněžních prostředků v případě reklamace produktu na prodejně) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.