Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#69798Vodní meloun

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2023, před rokem

katerina Rohacova

Znění stížnosti

Dobrý den, stáhněte z prodeje melouny vodní. Právě jsem ho zakoupila v Lidlu prodejně V Štihlách Praha 4 . Meloun jsem vyhodila, protože po rozkrojení zapáchá už a není čerstvý vůbec. Děkuji Roháčová


Požadované řešení

stáhnout z prodeje melouny vodní


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2023 11:20, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2023 13:36, před rokem

dobrý den, paní Roháčová , mrzí nás, že jste si na melounu nemohla pochutnat a za nízkou kvalitu se omlouváme. Dovnitř melounu však nevidíme. Zboží Vám příště doporučujeme reklamovat ve kterékoli naší prodejně.Budou Vám vráceny peníze zpět i bez předložení platné účtenky. s pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2023 17:52, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2023 18:06, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k vyjádření společnosti ohledně vrácení peněžních prostředků v případě reklamace produktu na prodejně) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.