Společnost


VELVET VISION s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69809Nevyplacený cashback

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2023, před rokem

Daniel Dedera

Znění stížnosti

Se společností Velvet Vision s.r.o., konkrétně jejich internetovým portálem hamty.cz, jsem od začátku tohoto roku opakovaně řešil problém s nepřipsaným cashbackem za nákup uskutečněný prostřednictvím tohoto jejich portálu od jednoho a téhož prodejce (příloha 1). Portál Hamty byl zprvu ochoten problémy řešit a všechny cashbacky mi byly dříve či později připsány, viz. jejich email z 21.3., kdy si vyžádali v souladu s reklamačními podmínkami: „url adresu na zboží, co bylo koupeno a e-mail z potvrzení přijetí objednávky.“ Po posledním nákupu však přestal portál Hamty postupně komunikovat, přičemž se mi dostalo pouze vysvětlení (mailem 28.7. a 8.8.) , že „skutečný důvod zjistit nelze ani transakci reklamovat.“ A zaslali mi (mailem 11.8.) odkaz na jejich „Podmínky užití“. 15.8. jsem zaslal portálu Hamty email, v němž jsem upozornil na skutečnost, že jsem splnil veškeré podmínky pro připsání cashbacku a k jeho nevyplacení není žádný důvod, přičemž nedodržení podmínek ze strany zprostředkovatele či obchodu není důvodem k nevyplacení cashbacku (příloha 2). Portál Hamty přestal zcela komunikovat, ačkoli jsem mu od té doby zaslal již další 3 emaily...


Požadované řešení

- uvedení důvodu, proč mi nebyl připsán cashback za AliExpress objednávku č. ***, respektive důvod proč prodávající (obchod) nebo zprostředkovatel měření (affiliate síť) nevyplatil hamty.cz žádnou provizi k dané transakci, ačkoli jsem splnil veškeré podmínky obchodu, zprostředkovatele i hamty.cz pro připsání cashbacku.
- připsání cashbacku za objednávku č. ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2023 07:08, před rokem

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že právní vztah mezi provozovatelem www.Hamty.cz a uživatelem vznikne registrací na na www.Hamty.cz. Registrací přitom zahájí provozovatel poskytování služby.

V obchodních podmínkách jsou stanoveny podmínky, které musí být splněny, aby vzniklo právo na připsání cashbacku:
- uživatel musí být přihlášen ke svému profilu,
- uživatel nesmí mít zakázáno používání cookies ve svém internetovém prohlížeči,
- přistoupení na internetové stránky e-shopu prostřednictvím serveru provozovatele,
- uskutečnění objednávky nebo nákupu zboží svým jménem a na svůj účet a
- potvrzení objednávky příslušným e-shopem.

Provozovatel pak v takovém případě obdrží od e-shopu provizi na základě uskutečněného obchodu či realizované objednávky. Zároveň jsou zde však také stanoveny výjimky, které vylučují právo na připsání cashbacku (např. B2B nákup).

Uživatel má nárok na vyplacení celkové provize ze všech potvrzených transakcí kdykoliv na základě žádosti ve webové aplikaci. Výplata probíhá bezhotovostní platbou na účet uživatele, a to do 3 pracovních dnů od podání žádosti. Minimální částka pro výplatu je 1 Kč.

Pokud tedy spotřebitel splnil veškeré podmínky pro připsání cashbacku, měla by jej společnost spotřebiteli vyplatit. Nepřipsáním ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nepřipsáním částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti VELVET VISION s.r.o., Na vápence 2885/2a, 13000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2023 10:05, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.