Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od této firmy jsem si nic neobjednal, přesto na mě nějak získali telefonní číslo a snažili se mi vecpat krmivo "zdarma". Po dlouhém domlouvání zaslání krmiva zdarma byl sdělen poplatek za doručení. Jsem další na kterého to zkoušeli... Viz předešlé stížnosti - doufám, že dostanou dostatečnou pokutu a zanechají svého nevhodného chování.
Nabídka krmiva zdarma, které zdarma nebylo
Pozastavení nabírání nových zákazníků, touto nekalou praktikou.
|
Tweet |
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Dobrý den,
v rámci telemarketingových hovorů informujeme klienty o obsahu zásilek, doručení, ceně a vše nám musí klient odsouhlasit, jinak žádné zboží nezasíláme. Je jen na klientovi, zda s objednávkou za sdělených podmínek souhlasí nebo ne.
Zároveň pokud si klient nepřeje být znovu kontaktován, zařadíme ho na jeho žádost na "black list" a už mu více nevoláme.
V případě dotazů můžete využít naši zákaznickou linku 234 099 899, kde jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 17:00.
S pozdravem
Zákaznický servis PetGourmet
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.