Společnost


Helvetia Direct Marketing s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69810Nevyžádané otravování po telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2023, před rokem

Pavel Severa

Znění stížnosti

Od této firmy jsem si nic neobjednal, přesto na mě nějak získali telefonní číslo a snažili se mi vecpat krmivo "zdarma". Po dlouhém domlouvání zaslání krmiva zdarma byl sdělen poplatek za doručení. Jsem další na kterého to zkoušeli... Viz předešlé stížnosti - doufám, že dostanou dostatečnou pokutu a zanechají svého nevhodného chování.


Produkt

Nabídka krmiva zdarma, které zdarma nebylo


Požadované řešení

Pozastavení nabírání nových zákazníků, touto nekalou praktikou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2023 16:18, před rokem

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2023 08:08, před rokem

Dobrý den,

v rámci telemarketingových hovorů informujeme klienty o obsahu zásilek, doručení, ceně a vše nám musí klient odsouhlasit, jinak žádné zboží nezasíláme. Je jen na klientovi, zda s objednávkou za sdělených podmínek souhlasí nebo ne.

Zároveň pokud si klient nepřeje být znovu kontaktován, zařadíme ho na jeho žádost na "black list" a už mu více nevoláme.

V případě dotazů můžete využít naši zákaznickou linku 234 099 899, kde jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 17:00.

S pozdravem

Zákaznický servis PetGourmet

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2023 17:44, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2023 18:00, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.