Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
U této společnosti spostu let několik pojistek, v součastné době aktivní čtyři, došlo k pojistné události, kde jsem měl sjednaou právní ochranu, obrátil jsem se na právníka a po předložení faktury mi to zamítli, že na tento paragraf se pojistka nevztahuje, přitom mi můj pojišťovací agent dokonce doporučil i právníka. Chtěl jsem zrušit všechny pojistky, avšak mi bylo sděleno, že musím počkat až doběhne pojistné období. Navštívil jsem pobočku, kde mi bylo taktéž sděleno, že musím počkat až doběhne lhůta pro pojištění, tak jsem ho upozornil na to, že nesouhlasím navýšením pojistného. U dalších pojistek jsem je chtěl zrušit dohodou, ovšem mi to bylo zamítnuto, že je potřeba schválení pojišťovny, což u mých smluv v pojitných podmínkách není uvedeno, nepřistoupili na dohodu. Navíc mi napíší, abych jim sdělil, dle jakého článku můžu zrušit pojistky, tak jsem jim na to odpověděl a v zápětí mi přišla odpověď ke které smlouvě se to vztahuje. Tak oni ví na co se má pojistka nevztahuje a ještě chtějí, abych jim předložil pojistné podmínky? U jedné smlouvy mám dokonce v pojistných podmínkách uvedeno, že pojištění zaniká odstoupením od smlouvy a na to mi dosud nikdo neodpověděl, hlavně, že mi přišel dotazník spokojenosti! Tato pojišťovna je pouze výběrčí peněz.
Ukončení pojistek dle pojistných podmínek, které byly v platnosti uzavření smluv a vrácení pěněz.
|
Tweet |
Pokud byly splněny veškeré podmínky pro proplacení služeb právního zástupce, měla by být faktura spotřebiteli řádně a včas proplacena.
Zároveň platí, že pokud společnost v pojistných podmínkách umožňuje spotřebiteli smlouvu jednostranně ukončit a veškeré podmínky pro toto ukončení byly spotřebitelem splněny, mělo by být ukončení smlouvy spotřebiteli umožněno.
Pokud by se jednalo o výpověď smlouvy, došlo by po uplynutí výpovědní doby k ukončení závazku. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Tato výpovědní doba bývá stanovena ve smlouvě.
V tomto případě nevíme, jaké konkrétní smlouvy spotřebitel se společností uzavřel, a nemůžeme tak posoudit, zda je v tomto případě možné smlouvu předčasně ukončit.
V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.
Vážený pane Cetkovský,
děkujeme za Váš podnět, který již prošetřujeme pod č.j. 23C412C0, na základě Vámi zaslaného sdělení ze dne 23. 8. 2023.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Stížnosti
Generali Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Kancelář ombudsmana, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Tato společnost je opravdu neuvěřitelná, zaslal jsem dotaz likvidátorovi a 1.9. mi volal jeho kolega, že není v práci, ale v dalším týdnu se mi ozve, k dnešnímu dni bez odezvy.
"Podnět, který již prošetřujeme pod č.j. 23C412C0, na základě Vámi zaslaného sdělení ze dne 23. 8. 2023. S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje."
Co považuje pojišťovna za nejktaší možný termín, peníze za pojistky vyžadují okamžitě, z jejich strany se jedná o hyenismus, sepíší s vámi smlouvu a kliente plať, jinak nás nezajímáš!
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Stížnost přeřazujeme zpět na společnost s žádostí o urychlení kontaktování spotřebitele.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.