Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#69816Neplnění podmínek pojistné smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2023, před rokem

Jan Cetkovský

Znění stížnosti

U této společnosti spostu let několik pojistek, v součastné době aktivní čtyři, došlo k pojistné události, kde jsem měl sjednaou právní ochranu, obrátil jsem se na právníka a po předložení faktury mi to zamítli, že na tento paragraf se pojistka nevztahuje, přitom mi můj pojišťovací agent dokonce doporučil i právníka. Chtěl jsem zrušit všechny pojistky, avšak mi bylo sděleno, že musím počkat až doběhne pojistné období. Navštívil jsem pobočku, kde mi bylo taktéž sděleno, že musím počkat až doběhne lhůta pro pojištění, tak jsem ho upozornil na to, že nesouhlasím navýšením pojistného. U dalších pojistek jsem je chtěl zrušit dohodou, ovšem mi to bylo zamítnuto, že je potřeba schválení pojišťovny, což u mých smluv v pojitných podmínkách není uvedeno, nepřistoupili na dohodu. Navíc mi napíší, abych jim sdělil, dle jakého článku můžu zrušit pojistky, tak jsem jim na to odpověděl a v zápětí mi přišla odpověď ke které smlouvě se to vztahuje. Tak oni ví na co se má pojistka nevztahuje a ještě chtějí, abych jim předložil pojistné podmínky? U jedné smlouvy mám dokonce v pojistných podmínkách uvedeno, že pojištění zaniká odstoupením od smlouvy a na to mi dosud nikdo neodpověděl, hlavně, že mi přišel dotazník spokojenosti! Tato pojišťovna je pouze výběrčí peněz.


Požadované řešení

Ukončení pojistek dle pojistných podmínek, které byly v platnosti uzavření smluv a vrácení pěněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2023 07:22, před rokem

Pokud byly splněny veškeré podmínky pro proplacení služeb právního zástupce, měla by být faktura spotřebiteli řádně a včas proplacena.

Zároveň platí, že pokud společnost v pojistných podmínkách umožňuje spotřebiteli smlouvu jednostranně ukončit a veškeré podmínky pro toto ukončení byly spotřebitelem splněny, mělo by být ukončení smlouvy spotřebiteli umožněno.

Pokud by se jednalo o výpověď smlouvy, došlo by po uplynutí výpovědní doby k ukončení závazku. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Tato výpovědní doba bývá stanovena ve smlouvě.

V tomto případě nevíme, jaké konkrétní smlouvy spotřebitel se společností uzavřel, a nemůžeme tak posoudit, zda je v tomto případě možné smlouvu předčasně ukončit.

V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2023 08:15, před rokem

Vážený pane Cetkovský,

děkujeme za Váš podnět, který již prošetřujeme pod č.j. 23C412C0, na základě Vámi zaslaného sdělení ze dne 23. 8. 2023.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem
Stížnosti
Generali Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Kancelář ombudsmana, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.9.2023 22:38, před rokem


Jan Cetkovský

Tato společnost je opravdu neuvěřitelná, zaslal jsem dotaz likvidátorovi a 1.9. mi volal jeho kolega, že není v práci, ale v dalším týdnu se mi ozve, k dnešnímu dni bez odezvy.
"Podnět, který již prošetřujeme pod č.j. 23C412C0, na základě Vámi zaslaného sdělení ze dne 23. 8. 2023. S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje."
Co považuje pojišťovna za nejktaší možný termín, peníze za pojistky vyžadují okamžitě, z jejich strany se jedná o hyenismus, sepíší s vámi smlouvu a kliente plať, jinak nás nezajímáš!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2023 10:30, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Stížnost přeřazujeme zpět na společnost s žádostí o urychlení kontaktování spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 13:24, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 10:07, před 12 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.