Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Před rokem a půl jsem koupila televizi k Vánocům. Hned po vybalení nefungovala. Reklamace proběhla, ale ne výměnou za novou. Teď opět problém a vyžadovala jsem po první zkušenosti vrácení peněz nebo výměnu za novou. Televizi stejně opravili. Mohu říct, že přes společnost Mall si již nikdy nic nekoupím. Spojit se s nějakým pracovníkem, nemožné!
Sleva, nový produkt, vrácení peněz, omluva
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Vzhledem k tomu, že reklamace spotřebitele byla uznána, vybírá nárok (dle hierarchie nároků) zpravidla podnikatel tak, aby ani vůči jedné ze stran nebyl nárok nepřiměřený. Pokud by tedy bylo dodání nového zboží nebo odstoupení od smlouvy nepřiměřeně nákladné oproti opravě zboží, může podnikatel zvolit opravu.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, k uvedené objednávce byly založeny dvě reklamace, které byly v zákonné lhůtě vyřešeny opravou, tak jak prodejci umožňuje zákon. Informace jsme Vám posílali nejen elektronicky, ale hovořila jste i s operátory na zákaznické lince. Znovu tedy prověřím obě reklamace a budu Vás informovat o dalším postupu. Děkuji za pochopení. Kamila overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.