Společnost


Motorcycles & Powersports s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69831Nespokojenost pri uplatneni reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2023, před rokem

Petr Dockal

Znění stížnosti

V prodejne global moto jsem si zakoupil ctyrkolku. Zde jsem ji mel na servisni prohlidce, jejiz soucasti je i vymena oleje. Po cca dvou tydnech vsak zacala svitit cervena kontrolka s olejem a dale se projevila dalsi zavada, kdy stroj pri zarazeni rychlosti se choval jako pri zarazeni neutralu. Proto jsem o tom informoval telefonicky servis,kde mi bylo sdeleno, ze se mi ozvou nasledujici den. Nikdo se neozval. Co se tyka oleje, pozadoval jsem jiz na jejich prodejne olej, kdy jsem si jej chtel vymenit sam, neb jiz v danou spolecnost nemam duveru. To mi bylo zamitnuto panem H,(reditel) ktery mi sdelil, ze jsem ***. Pozadoval jsem tedy servis u me, coz take nebylo akceptovano. Proto jsem pozadoval, abych mohl byt pritomen za splneni bezpecnostnich opatreni servisni prohlidce, coz pana reditele opet naprosto rozezlilo a opet me vulgarne urazel. Bohuzel jiz nemam absolutne zadnou duveru daneho servisu a neverim, ze by servis byl proveden v rozsahu, ktery si hradim.


Požadované řešení

Chtel bych byt pritomen servisni prohlidce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2023 13:59, před rokem

Spotřebitel může v tomto případě uplatnit reklamaci. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Reklamace je přitom uplatněna již samotným oznámením o tom, že je zboží vadné.

Ze zákona nemá spotřebitel nárok být přítomen servisní prohlídce. Společnost tedy přítomnost spotřebitele nemusí povolit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2023 10:14, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.